افتتاح پل چهارم بشار یاسوج مرهم موقت بر زخم ترافیک شهر
افتتاح پل چهارم بشار یاسوج مرهم موقت بر زخم ترافیک شهر

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، علی‌محمد روستا امروز _ یکشنبه بیست‌ونهم بهمن _ در نشست شورای ترافیک کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: پل چهارم بشار شهر یاسوج به عنوان پروژه‌ای مهم با هدف کاهش بار ترافیکی یاسوج و بهبود وضعیت جاده دسترسی بیمارستان امام سجاد (ع) […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، علی‌محمد روستا امروز _ یکشنبه بیست‌ونهم بهمن _ در نشست شورای ترافیک کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: پل چهارم بشار شهر یاسوج به عنوان پروژه‌ای مهم با هدف کاهش بار ترافیکی یاسوج و بهبود وضعیت جاده دسترسی بیمارستان امام سجاد (ع) در سال ۱۳۹۴ کلنگ‌زنی شد.

وی افزود: عملیات اجرایی پل چهارم بشار از نیمه دوم سال ۱۳۹۶ آغاز شد و اکنون پس از حدود نه سال در مراحل پایانی بهره‌برداری قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اعتبار اولیه ساخت این پل بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد شده بود، گفت: با بهره‌برداری از پل چهارم بشار بخش زیادی از مشکلات ترافیکی شهر یاسوج برطرف می‌شود

وی با تاکید بر ضرورت تسریع در عملیات تکمیل این پل، تصریح کرد: با توجه به تردد زیاد دانش‌آموزان و ترافیک بیش از دو کیلومتری در ورودی و خروجی شهر یاسوج در روزهای پایانی هفته افتتاح پل چهارم بشار بار ترافیکی یاسوج را تا حدود زیادی کاهش خواهد داد.

روستا با اشاره به بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از جاده کمربندی یاسوج در روستای چنارستان بویراحمد، خاطرنشان کرد: ایمن‌سازی این مسیر در دستور کار قرار دارد و باید در کمترین زمان ممکن پل عابر پیاده در این مسیر خطرناک و حادثه‌خیز نصب شود.

وی افزود: با بررسی‌های انجام شده در چندین نقطه از این مسیر سرعت‌کاه ایجاد شد که نیاز است ایمنی این مسیر پرترافیک افزایش پیدا کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر نصب تابلوهای جدید، چراغ راهنما و تغییر معابر و باز و بسته شدن تقاطع‌ها در مسیرهای پرترافیک استان با کارشناسی پلیس راهور تاکید کرد و گفت: با ساخت زیرگذر و روگذر در برخی تقاطع‌های شهر یاسوج، بار ترافیکی این شهر کاهش خواهد یافت.