افتتاح اولین خانه دوام و ایمنی در کلیسای تارگمانچاتس مقدس
 افتتاح اولین خانه دوام و ایمنی در کلیسای تارگمانچاتس مقدس

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط‌ عمومی شهرداری منطقه۸؛ستاد مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شهرداری منطقه ۸، از افتتاح خانه دوام و ایمنی در کلیسای تارگمانچاتس مقدس خبر داد. در راستای افزایش خانه های دوام و ایمنی در اماکن عمومی و با هدف ارتقای فرهنگ پیشگیری، آمادگی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط‌ عمومی شهرداری منطقه۸؛ستاد مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شهرداری منطقه ۸، از افتتاح خانه دوام و ایمنی در کلیسای تارگمانچاتس مقدس خبر داد.

در راستای افزایش خانه های دوام و ایمنی در اماکن عمومی و با هدف ارتقای فرهنگ پیشگیری، آمادگی و ایمنی و همچنین  ظرفیت سازی و توانمند سازی مردمی در هنگام وقوع حوادث و بحران ها در محلات، خانه ی دوام و ایمنی جدیدی در کلیسای تارگمانچاتس در محله وحیدیه افتتاح شد.

با افتتاح این خانه دوام، علاوه بر ۱۳ خانه‌ دوام منطقه۸ که در سرای محلات وجود دارد، یک خانه جدید نیز در این مکان مذهبی برای جامعه ارامنه افتتاح شد و مقرر است در این خانه دوام ضمن عضوگیری و بهره‌مندی از ظرفیت جامعه ارامنه، آموزش‌هایی با موضوعات آموزش مبانی مدیریت بحران ، ایمنی و کمک های اولیه و… به شهروندانی که در کلیسا حضور پیدا می‌کنند، ارائه شود.

 گفتنی است به همین منظور با همراهی هیئت امنا و اعضای کلیسای تارگمنچاتس، ضمن بازدید، نشستی صمیمانه با حضور معاون بازیابی و توانمندسازی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران و مدیران ارشد سازمان برگزار و درباره موضوعات نحوه افزایش جذب نیروهای داوطلب و آموزش آنها در جهت افزایش توانمندی در مواقع بحرانی و بروز وقایع غیرمترقبه، بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/