به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، یکی از اقدامات جدید مدیریت شهری در حوزه محیط زیست در راستای پاسخدهی به مطالبات مردمی و به منظور مدیریت زمان در زمینه تحویل پسماند خشک توسط شهروندان راهاندازی سامانه اصپاک است که آنها با مراجعه به سامانه «اصفهان من» به نشانی app.isfahan.ir یا وبگاه […]
به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،
به گزارش خبرنگار ایمنا، یکی از اقدامات جدید مدیریت شهری در حوزه محیط زیست در راستای پاسخدهی به مطالبات مردمی و به منظور مدیریت زمان در زمینه تحویل پسماند خشک توسط شهروندان راهاندازی سامانه اصپاک است که آنها با مراجعه به سامانه «اصفهان من» به نشانی app.isfahan.ir یا وبگاه اصپاک به نشانی isfpak.com میتوانند از این خدمت جدید بهرهمند شوند.
شهروندان بر اساس سامانه اصپاک این امکان را دارند که بهصورت روزانه زمان تحویل پسماند خشک خود را انتخاب کنند تا نیروهای جمعآوری پسماند در بازه زمانی صبح و بعدازظهر به درِ منزل آنها مراجعه کنند.
از طریق سامانه اصپاک، پسماند خشک از درِ خانه شهروندان تحویل گرفته میشود و در حقیقت این سیستم یک مکانیسم جمعآوری پسماند هوشمند است.
شهروندان برای تحویل پسماند خشک، گزینههای انتخابی متعددی را دارند، همچنین هدایا را در قبال تحویل پسماند خشک، متنوعتر کردیم، زیرا در گذشته شاهد نارضایتی شهروندان در این زمینه بودیم.
در اطلاعرسانیهای انجام گرفته، بر دریافت بیمه رایگان آتشسوزی به مبلغ ۱۴ میلیارد ریال در ازای تحویل ۲۵ کیلو موارد بازیافتی تاکید شده است و بهنظر میرسد این مشوق جدید تاثیرگذارتر از مشوقهای پیشین باشد و مورد استقبال شهروندان قرار گیرد.
در این راستا بیمه حوادث (سه میلیون تومان بیمه درمانی و ۳۰ میلیون تومان بیمه فوت) نیز در برابر تحویل ۲۰ کیلو پسماند خشک پیشبینی شده است که همه این هدایا، با هدف ایجاد انگیزه مشارکت شهروندان اجرا میشود.