اصلاحیه بودجه ساماندهی گلزار شهدای تبریز به تصویب رسید
اصلاحیه بودجه ساماندهی گلزار شهدای تبریز به تصویب رسید

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، اعضای شورای اسلامی شهر با لایحه شهرداری تبریز مبنی بر اصلاح بودجه ساماندهی گلزار شهدای سطح شهر موافقت کردند. به گزارش شهریار، اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در یکصد و پنجاه و سومین جلسه خود به بررسی لایحه شهرداری مبنی بر اصلاح برنامه و بودجه جهت ساماندهی گلزار شهدای […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

اعضای شورای اسلامی شهر با لایحه شهرداری تبریز مبنی بر اصلاح بودجه ساماندهی گلزار شهدای سطح شهر موافقت کردند.

به گزارش شهریار، اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در یکصد و پنجاه و سومین جلسه خود به بررسی لایحه شهرداری مبنی بر اصلاح برنامه و بودجه جهت ساماندهی گلزار شهدای سطح شهر و لحاظ در متمم بودجه پرداخته و  با این لایحه موافقت کردند.

اعضای شورای اسلامی در این جسله به بررسی نامه شهرداری تبریز در خصوص فهرست عناوین تعرفه و بهای خدمات در راستای اجرای جز الف تبصر یک، ماده ۲ قانون درآمد پایدار و هزینه های شهرداری اقدام کرده و این لایحه به تصویب شورا رسید.

لایحه شهرداری مبنی بر مساعدت مالی و اهدا به موسسه خیریه ابوطالب جهت تکمیل درمانگاه و داروخانه این خیریه یکی دیگر از دستور جلسات امروز بود که مورد موافقت اعضای شورای اسلامی شهر تبریز قرار گرفت.

مساعدت مالی و اهدا عوارض تخلفات ساختمانی ناشی از ساخت مسجد صاحب الزمان (عج) واقع در خیابان ۱۸ متری شهید اصمعی از دیگر لوایح شهرداری تبریز بود که مورد تصویب اعضای شورای اسلامی شهر قرار گرفت.

اعضای شورای اسلامی به لایحه شهرداری تبریز مبنی بر تجویز تملک و رفع تصرف از یک ملک در مجاورت رمپ یوسف آباد واقع در اراضی ملی، موافقت کردند.

بررسی لایحه شهرداری مبنی بر مساعدت مالی و تقسیط عوارض انتقال سرقفلی  مغازه شماره ۱۲۲ طبقه اول پاساژ شمس از دیگر دستور جلسات شورا بود که در نهایت با تقسیط سه ساله بدون بهره، به تصویب اعضا رسید.

یکصد و پنجاه و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز، مهمانانی از شهر آران و بیدگل نیز داشت که شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر در راستای توسعه ارتباطات و اشتراک تجارب مدیریتی در این جلسه حضور داشتند.