استفاده از آخرین فناوری علم آمار در بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اصفهان
استفاده از آخرین فناوری علم آمار در بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اصفهان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _یکشنبه بیست‌ونهم بهمن_ در حاشیه تصویب بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اصفهان اظهار کرد: افرادی که در تنظیم و تدوین بودجه همکاری، هماهنگی و همراهی هستند، می‌دانند کسانی که بودجه تنظیم می‌کنند. چه در کلان در دولت و چه در سطح کلان شهرها، از […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _یکشنبه بیست‌ونهم بهمن_ در حاشیه تصویب بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اصفهان اظهار کرد: افرادی که در تنظیم و تدوین بودجه همکاری، هماهنگی و همراهی هستند، می‌دانند کسانی که بودجه تنظیم می‌کنند. چه در کلان در دولت و چه در سطح کلان شهرها، از دو شگرد برای تنظیم بودجه بهره می‌برند، نخست در تنظیم بودجه سعی می‌کنند بودجه را پیچیده تنظیم کنند تا آن‌ها که نظارت بر بودجه دارند، متوجه محتوای آن نشوند.

وی افزود: شگرد دوم زمان تحویل بودجه است که سعی می‌کنند از مهلت قانونی زمان بگذرد تا فرصت را برای مرجع رسیدگی کننده، تنگ و فقط بخشی از بودجه را بتوانند بررسی کنند.

شهردار اصفهان با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که تاکید کردند «الگوی بودجه نویسی را تغییر دهید و به سمت بودجه نویسی شفاف بروید تا نه‌تنها دستگاه‌های نظارتی، بلکه برای عموم مردم بودجه شفاف شود» گفت: در تنظیم بودجه ۱۴۰۳ سعی کردیم بودجه شفاف باشد؛ در این مسیر از آخرین فناوری علم آمار استفاده کردیم تا همه بدانند در شهرداری چه می‌گذرد.

قاسم‌زاده با بیان اینکه بودجه را حتی به محلات بردیم و به شهروندان اعلام کردیم تا نظر و پیشنهاد دهند، تصریح کرد: به همت مرکز پژوهش‌های شورا نیز نخبگان و اعضای شورای شهر ادوار را درگیر بودجه کردیم.

این خبر در حال تکمیل است…