از لایروبی بالغ بر ۴ هزار متر از انهار تا آماده‌باش عوامل خدمات شهری
از لایروبی بالغ بر ۴ هزار متر از انهار تا آماده‌باش عوامل خدمات شهری

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، علی الهوردیان شهردار ناحیه ۳ این منطقه با اشاره به مهم‌ترین فعالیت های انجام شده ادارات این ناحیه، گفت: طرح نگهداشت که مثل همیشه به صورت مستمر در سطح ناحیه انجام گرفت و از جمله آنها طرح نگهداشت […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، علی الهوردیان شهردار ناحیه ۳ این منطقه با اشاره به مهم‌ترین فعالیت های انجام شده ادارات این ناحیه، گفت: طرح نگهداشت که مثل همیشه به صورت مستمر در سطح ناحیه انجام گرفت و از جمله آنها طرح نگهداشت در بزرگراه شهید نواب صفوی و شهید چراغی بوده است.

وی افزود: یکی دیگر از فعالیت های مهم، تعویض، مرمت و هم سطح سازی دریچه انهار سطح ناحیه بوده که در راستای رضایتمندی شهروندان و رفع مشکلات مربوط به دریچه ها بوده است.

الهوردیان تصریح کرد: ۷۰ درصد مخازن پسماند ناحیه سه با هدف ارتقاء سطح سلامت شهروندان و زیبایی بصری، رنگ‌آمیزی، بهسازی تعمیر و تعویض شد.

شهردار ناحیه ۳ اظهار کرد: به طور متوسط ۴ هزار و ۵۰۰ متر از انهار سطح ناحیه، لایروبی و پاکسازی شدند که البته این اقدام در هفته در سطح ناحیه به صورت دوره ای انجام می‌شود.

وی با اشاره به دیگر اقدامات گفت: از دیگر اقدامات و فعالیت های انجام شده می توان به ساماندهی و بازپیرایی بوستان ها و نظافت رفیوژ میانی بزرگراه شهید نواب صفوی اشاره کرد.

الهوردیان خاطرنشان کرد: در پی نزول بارش های جوی، عوامل اجرایی خدمات شهری در آماده باش کامل بودند تا هرگونه آب گرفتگی و آب ماندگی احتمالی در سطح معابر را برطرف کنند.

انتهای پیام/