قدردانی شهردار خوی از شهردار و اعضای شورای اسلامی تبریز
قدردانی شهردار خوی از شهردار و اعضای شورای اسلامی تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار خوی طی نامه‌ای از مشارکت فعال شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز با ارسال اقلام مورد نیاز و امدادرسانی به زلزله زدگان این شهر قدردانی کرد. به گزارش شهریار، حسن نصراله پور طی نامه ای از اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز به خاطر مشارکت فعال مدیریت […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار خوی طی نامه‌ای از مشارکت فعال شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز با ارسال اقلام مورد نیاز و امدادرسانی به زلزله زدگان این شهر قدردانی کرد.

به گزارش شهریار، حسن نصراله پور طی نامه ای از اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز به خاطر مشارکت فعال مدیریت شهری تبریز در امر امداد رسانی و ارسال کمک‌های مردمی به مناطق زلزله زده خوی قدردانی کرد.

در متن این نامه آمده است:رویدادهای طبیعی همواره زمینه ساز تبلور اندیشه والای انسانی هستند و براساس آموزه های دینی، در کشورمان این اندیشه رنگ الهی دارد. حادثه و اتفاقات ناگواری چون زلزله همواره فضای تلخی را برای شهروندان و مردم جای جای کشور ایجاد می‌کنند و آلام مردم صرفا با همراهی،همدلی و همنوع دوستی تسکین می‌یابد.

نصراله پور افزود: ماه های اخیر تجربه تلخ زلزله برای مردم خوی روزهای پر استرسی را به ثبت رسانده و آنچه در اذهان خویی‌ها خواهد ماندجلوه و شکوه همدلی خواهد بود.

 شهردار خوی خاطر نشان کرد: اعضای شورای اسلامی و شهردار تبریز چهره ای ماندگار در دستگیری،همراهی و همسویی با مردم همزبان خوی داشتند.همواره قدردان این حضور اررزشمند و موثر خواهیم بود و اتفاق تلخ زلزله در کنار سختی هایش، برادری و پیوند شهرهای خوی و تبریز را بیش از پیش تعمیق بخشید.