ارائه خدمات پزشکی رایگان به ۵۰۰ شهروند منطقه ۱۳
ارائه خدمات پزشکی رایگان به ۵۰۰ شهروند منطقه ۱۳

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه  با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی در راستای ارایه خدمات درمانی به مردم و افزایش سلامت شهروندان گفت: این اردوی جهادی برای چهارمین بار در سال ۱۴۰۲ با حضور پزشکان متخصص برای […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه  با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی در راستای ارایه خدمات درمانی به مردم و افزایش سلامت شهروندان گفت: این اردوی جهادی برای چهارمین بار در سال ۱۴۰۲ با حضور پزشکان متخصص برای رفع مشکلات درمانی در منطقه ۱۳ برگزار  و به ۵۰۰ شهروند محلات کمتر برخوردار، خدمات رایگان ارائه شد.
وی اظهار داشت: در این اردوی جهادی، پزشکان عمومی و متخصص تغذیه، اطفال، قلب و عروق، شنوایی سنجی، دندانپزشک، زنان و داخلی حضور داشتند و به مردم خدمت‌رسانی کردند.
شهردار منطقه ۱۳ ادامه داد: راه اندازی اینگونه اردوهای جهادی می تواند نواقصی را که ممکن است در ارائه خدمات سلامت به قشرهای محروم جامعه وجود داشته باشد برطرف کرده و چرخه نظام سلامت را تکمیل کند.
وی  یادآور شد: این طرح با همکاری بیمارستان شهید دکتر لواسانی، مرکز بهداشت شرق و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه۱۳ در سرای محله اسدی واقع در خیابان منتظری برگزار شد.

انتهای پیام/