ارائه خدمات سلامت‌محور به شهروندان منطقه ۲۲ در کارگاه‌های آموزشی سرای محلات 
ارائه خدمات سلامت‌محور به شهروندان منطقه ۲۲ در کارگاه‌های آموزشی سرای محلات 

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه با اشاره به انجام فعالیت خانه‌های سلامت گفت: خدمات سلامت‌محور و کارگاه‌های آموزشی با هدف ارتقا و افزایش سلامت جسمی و روحی شهروندان منطقه۲۲ برگزار شد. حامد خداوردی با اشاره به اجرای […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه با اشاره به انجام فعالیت خانه‌های سلامت گفت: خدمات سلامت‌محور و کارگاه‌های آموزشی با هدف ارتقا و افزایش سلامت جسمی و روحی شهروندان منطقه۲۲ برگزار شد.

حامد خداوردی با اشاره به اجرای برنامه‌های سلامت‌محور در منطقه۲۲؛ افزود: برگزاری خدمات سلامت‌محور و کارگاه‌های آموزشی با عناوین مختلفی همچون کارگاه آموزشی اهمیت به بهداشت فردی ویژه دانش آموزان، کارگاه آموزشی تراکم استخوان ویژه سالمندان؛ کارگاه روان‌شناسی با موضوع توسعه فردی و اجتماعی افراد ویژه اعضای کانون های سلامت محور محله و پیشگیری از اختلالات یادگیری ویژه دانش آموزان در سرای محله زیبادشت انجام شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۲۲؛ اضافه کرد: برپایی میز خدمت سلامت و کارگاه‌های آموزشی در سه‌شنبه‌های سلامت در مساجد، برپایی میز خدمت سلامت در دوشنبه های سالمندی از دیگر برنامه‌های خانه سلامت محله زیبادشت منطقه۲۲ بوده است.

انتهای پیام/