اجرای ۳۰ کیلومتر پروژه فیبر نوری در تبریز
اجرای ۳۰ کیلومتر پروژه فیبر نوری در تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، طی حکمی از سوی یعقوب هوشیار شهردار تبریز، علی قاسمی به عنوان سرپرست شهرداری منطقه ۳ تبریز معرفی شد. به گزارش شهریار، محبوب تیزپاز پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه علی قاسمی، سرپرست شهردار منطقه ۳ تبریز اظهار کرد: منطقه ۳ تبریز جزو مناطقی است که نگاه صرفا […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

طی حکمی از سوی یعقوب هوشیار شهردار تبریز، علی قاسمی به عنوان سرپرست شهرداری منطقه ۳ تبریز معرفی شد.

به گزارش شهریار، محبوب تیزپاز پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه علی قاسمی، سرپرست شهردار منطقه ۳ تبریز اظهار کرد: منطقه ۳ تبریز جزو مناطقی است که نگاه صرفا عمرانی در آن جوابگو نبوده  و جنس مطالبات آن متنوع و منطبق بر مباحث فرهنگی و اجتماعی است.

وی با اشاره به دیدار هفتگی شهردار تبریز با شهروندان افزود: بررسی پرونده‌های دیدار مردمی، بیانگر فعالیت مناطق در حوزه پاسخگویی به شهروندان باشد.

تیزپاز با اشاره به بودجه ۲۰ هزار  میلیارد تومانی شهرداری تبریز در سال جاری خاطرنشان کرد: تحقق بودجه ۸۱ درصدی شهرداری منطقه ۳ در نتیجه تلاش و همدلی کارکنان اتفاق افتاده و امیدوارم این همدلی با مدیریت جدید تداوم یابد.

وی با بیان اینکه هوشمندسازی یکی از پروژه‌های مدیریت شهری برای سال جاری است، اعلام کرد: هوشمندسازی نیازمند توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز برای این حوزه است  و در همین راستا احداث ۳۰۰ کیلومتر فیبر نوری در سال جاری در دستور کار قرار گرفته است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهردار تبریز خاطرنشان کرد: تبریز برای اولین بار در کشور، پروژه فیبر نوری را از مخابرات گرفته و نزدیک به ۳۰ کیلومتر نیز تا به امروز احداث شده است.

وی یادآور شد: تبریز به عنوان یکی از کلانشهرهای کشور مالک تمام پروژه فیبر نوری شهر است و وجود این زیرساخت گلوگاهی برای شهرداری تبریز در حوزه هوشمندسازی است.

تیزپاز با بیان اینکه تبریز در شش ماه نخست سال پاک‌ترین شهر ایران بوده، تأکید کرد: حذف نمک‌پاشی و پروژه‌های زیست‌محیطی باعث کاهش آلودگی هوای شهر در نیمه نخست سال شده و تبریز پاک‌ترین شهر ایران در این مدت بوده است.

وی با بیان اینکه در شش ماهه نخست سال جاری، هوای تبریز ۳۷ درصد پاک‌تر از آلوده‌ترین روز در مدت مشابه سال گذشته است، گفت: توجه به سلامت عمومی شهروندان در دستور کار مدیریت شهری است و مدیریت شهری تبریز خود را بدهکار نسل‌های آتی در حوزه آلایندگی محیط زیست می‌داند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهردار تبریز تأکید کرد: شهرداری تبریز از ارائه کارکرد صرفا عمرانی عبور کرده و در حال حاضر به فکر سلامت شهروندان است.

وی علی قاسمی را یکی از مدیران متخصص و مردم‌مدار شهرداری تبریز معرفی کرد.

در این مراسم از خدمات اکبر پورخردمند در دوران مدیریت شهرداری منطقه ۳ قدردانی و علی قاسمی به عنوان سرپرست شهرداری منطقه ۳ معرفی شد.