اجرای ۲۰ پروژه عمرانی مهم در محلات کم برخوردار شهر
اجرای ۲۰ پروژه عمرانی مهم در محلات کم برخوردار شهر

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۷ تبریز اجرای تملک و اجرای عملیات عمرانی مسیرگشایی شهید صمدی را از اولویت های کاری منطقه خواند و آخرین وضعیت پروژه های در دست اجرای منطقه را تشریح کرد. به گزارش شهریار، اصغر آدی بیگ امروز در چهل و دومین قرار خدمت شهرداری تبریز با تاکید […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۷ تبریز اجرای تملک و اجرای عملیات عمرانی مسیرگشایی شهید صمدی را از اولویت های کاری منطقه خواند و آخرین وضعیت پروژه های در دست اجرای منطقه را تشریح کرد.

به گزارش شهریار، اصغر آدی بیگ امروز در چهل و دومین قرار خدمت شهرداری تبریز با تاکید بر اجرای ۲۰ پروژه بزرگ در محلات کم برخوردار شهری اظهار کرد: بودجه منطقه در سال گذشته  ۱۸۸ میلیارد تومان بود که امسال این رقم به  ۶۲۸ میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی پروژه‌ای مسیرگشایی شهید صمدی با یک کیلومتر طول را در اولویت کاری منطقه خواند و گفت: این پروژه  ۱۹ هزار و ۹۵۰۰ مترمربع مساحت داشته و ۱۲۰ باب ملک در مسیر واقع شده است به طوری که در مرحله توافق و آزادسازی املاک قرار دارد. با بهره برداری از این خیابان ۶۵ متری، میدان امام حسین(ع) به ابتدای جاده تبریز-سهند متصل خواهد شد.

شهردار منطقه ۷ تبریز ادامه داد: پروژه اجرای رمپ و لوپ دیزل آباد شامل ۲۲ قطعه زمین جهت تملک، پروژه دوبانده کردن بلوار معراج خیابان شهدای وادی رحمت به طول ۱.۵ کیلومتر و عرض ۱۶ متر، احداث پل کابلی عابر گذر مقابل پارک ستارخان، احداث خانه مادر و کودک در شهرک نور و لواسان از جمله پروژه های عمرانی در دست اجرای منطقه است.

اصغر آدی بیگ از آغاز احداث پیاده راه خیابان فجر (گلستان) خبر داد و گفت: تلاش می کنیم این پیاده راه به طول ۴۹۰ متر و عرص ۱۸ متر تا عید تکمیل و به بهره برداری برسد.

آدبی بیگ با اشاره به اهمیت ویژه به بهسازی معابر سطح حوزه، از اتمام عملیات آسفالت اساسی جاده صنعت خبر داد و افزود:عملیات عمرانی احداث ۲ بازارچه محلی جمعا به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع آغاز شده به طوری که تا دو ماه آینده، یکی از این بازارچه ها واقع در خیابان شهید صمدی به بهره برداری می رسد.

وی از آغاز عملیات عمرانی احداث پارک محله ای با مساحت ۳۲ هزار متر مربع در فاز دوم ولایت شهرک اندیشه خبر داد و اظهار کرد: دو پارک محله‌ای در خلجان و کوجووار، پارک محله ای در محوطه بوستان کتاب ابوذر، تملک دو باغ و تبدیل آنها به پارک محله ای در اطراف مسیرگشایی شهید سعیدی نیز از جمله پروژه‌های فضای سبز در دست اجرای منطقه است.

شهردار منطقه ۷ تبریز تعبیه تصفیه خانه پلی اتیلن در پارک های چشم انداز، کریمی مراغه ای و نیلوفر را از اهم پروژه های تصفیه خانه فاضلاب محلی در دست اجرا خواند و خاطرنشان کرد: احداث ۲ سالن ورزشی در محلات کوجووار با مساحت ۱۵۶۲ مترمربع و محله خلجان با مساحت ۱۲۹۲ مترمربع از دیگر پروژه های فعال و در دست اجرای منطقه ذکر کرد.