اجرای عملیات کف‌سازی خیابان اشکان توسط شهرداری منطقه ۶ تبریز 
اجرای عملیات کف‌سازی خیابان اشکان توسط شهرداری منطقه ۶ تبریز 

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۶ تبریز از تداوم عملیات کف‌سازی و سنگ فرش خیابان اشکان به مساحت سه هزار و ۷۵۰ مترمربع خبر داد. به گزارش شهریار، رضا جان‌فشان نوبری با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای صیانت از حقوق شهروندان و احیای معابر غرب و شمال‌غرب تبریز، عملیات اجرایی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۶ تبریز از تداوم عملیات کف‌سازی و سنگ فرش خیابان اشکان به مساحت سه هزار و ۷۵۰ مترمربع خبر داد.

به گزارش شهریار، رضا جان‌فشان نوبری با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای صیانت از حقوق شهروندان و احیای معابر غرب و شمال‌غرب تبریز، عملیات اجرایی مناسب سازی، بهسازی و زیباسازی خیابان اشکان توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز آغاز شده است.  

وی افزود: این پروژه در متراژ ۷۵۰ متر طولی و پنج متر عرضی به مساحت سه هزار و ۷۵۰ مترمربع اجرا می‌شود.  

شهردار منطقه ۶ تبریز در ادامه با بیان اینکه به دلیل پرتردد بودن مسیر و رفاه حال شهروندان، این عملیات به صورت شبانه اجرا می‌شود، اظهار کرد: مرحله نخست این پروژه در متراژی به طول ۳۰۰ متر در مسیر خیابان ۲۲ بهمن (کوچه دلخواهی به طرف نصف راه) در حال اجراست.

وی همچنین ادامه داد: اجرای سریع، مقاومت بالا و همچنین یکپارچگی شکل کلی از جمله مهم‌ترین اهداف شهرداری منطقه ۶ تبریز در اجرای این پروژه است.  

رضا جان‌فشان نوبری در پایان اذعان کرد: بی تردید لزوم داشتن شهری زیبا، بهره‌گیری از استانداردهای مناسب در مبلمان شهری است که این مهم با کمی حساسیت و نظارت بر اجرای پروژه ها امکان پذیر خواهد بود و در ادامه مابقی پیاده رو هایی که نیاز به ترمیم و بازسازی دارند حتما در دستور کار قرار خواهند گرفت.