اجرای عملیات مستمر لایروبی و پاکسازی انهار در سطح منطقه ۵
اجرای عملیات مستمر لایروبی و پاکسازی انهار در سطح منطقه ۵

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، مهدی احمد مهرابی معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه گفت: در منطقه ۵، رود دره، کانال و مسیل هایی از جمله روددره فرحزاد، کانال شهید باکری، کانال میان رود، رود کن و دره زر نو واقع […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، مهدی احمد مهرابی معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه گفت: در منطقه ۵، رود دره، کانال و مسیل هایی از جمله روددره فرحزاد، کانال شهید باکری، کانال میان رود، رود کن و دره زر نو واقع شده اند، که با توجه به گزارش های اعلامی هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع بارندگی شدید، لزوم آمادگی منطقه در خصوص سیلاب های احتمالی، لایروبی را از حدود چند روز پیش شروع کردیم.

او گفت :  از نواحی نیز خواستیم که از نهرهای کوچک مقیاس هم بازدید شود و در صورت لزوم با تجهیزات مکانیزه و ماشین آلات سنگین لایروبی و نهرشویی صورت بگیرد، تا در مواقع احتمال وقوع سیلاب شهروندان منطقه دچار مشکل نشوند.

احمدمهرابی افزود: عملیات لایروبی انهار با هدف پاکیزگی شهر و پیشگیری از آبگرفتگی معابر در روزهای بارانی در سطح نواحی هفت گانه انجام شد.

مهرابی در پایان گفت:مشارکت جدی شهروندان در عدم تخلیه زباله و نخاله های ساختمانی در انهار باعث جلوگیری از آب‌گرفتگی می شود.

انتهای پیام/