اجرای طرح جمع‌آوری زباله‌گردها و کتفی‌ها در منطقه ۱۴
اجرای طرح جمع‌آوری زباله‌گردها و کتفی‌ها در منطقه ۱۴

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، علیرضا رباطی گفت: یکی از این مشکلات و معضلات در مدیریت شهری وجود افراد کتفی کولی‌ها و زباله گردهاست که در طی شب‌ها و گاهی حتی در طول روز مشغول جمع آوری و پاره کردن کیسه‌های زباله و جمع آوری آنهاهستند. رباطی با […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، علیرضا رباطی گفت: یکی از این مشکلات و معضلات در مدیریت شهری وجود افراد کتفی کولی‌ها و زباله گردهاست که در طی شب‌ها و گاهی حتی در طول روز مشغول جمع آوری و پاره کردن کیسه‌های زباله و جمع آوری آنهاهستند. رباطی با اشاره به اجرای طرح جمع آوری کتفی ها و انضباط شهری افزود:

بر این اساس توسط اداره خدمات شهری نواحی منطقه کتفی ها که باموتوربه صورت غیر قانونی درحال جمع آوری زباله بودند، جمع آوری وموتورهای آنها به ناحیه اتقال پیدا می کند. وی با یاداوری اینکه این طرح اکنون در ناحیه۴ منطقه اجرا شده است، افزود: در همین راستا نرم افزار هوشمند و کاربردی جمع آوری پسماند خشک (نوماند) به منظور نتیجه بخش بودن طرح تفکیک پسماند و کاهش چالش های مرتبط با زباله گردی و کتفی ها در منطقه راه اندازی شد.

رباطی گفت: باتوجه به تدابیر سازمان مدیریت پسماند و اجرایی شدن طرح نوماند در مناطق نسبت به اطلاع رسانی در خصوص نصب و راه اندازی اپلیکیشن نوماند بین شهروندان، اقدام شده است. به گفته رباطی در راستای اطلاع رسانی این طرح، کارشناسان آموزش و اطلاع رسانی نسبت به آموزش شهروندان و نصب نرم افزار به صورت روزانه اقدام می کنند همچنین از سوی راننده های نوماند با مراجعه درب منازل جهت تحویل پسماند خشک شهروندان اقدام می شود.