اجرای روایت شهادت در رویداد «به وقت عاشقی ۱:۲٠»
اجرای روایت شهادت در رویداد «به وقت عاشقی ۱:۲٠»

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲٠؛ متولیان معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه از حضور ۵٠٠ نفر از دانش آموزان و خانواده های شهدای منطقه در رویداد گردشگری ۱۲ هزار نفری «به وقت عاشقی در ساعت ۱:۲۰» که به مناسبت چهارمین سالگرد شهید […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲٠؛ متولیان معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه از حضور ۵٠٠ نفر از دانش آموزان و خانواده های شهدای منطقه در رویداد گردشگری ۱۲ هزار نفری «به وقت عاشقی در ساعت ۱:۲۰» که به مناسبت چهارمین سالگرد شهید قاسم سلیمانی به همت ستاد گردشگری شهرداری تهران با مشارکت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از ۳ دی الی ۱۱ بهمن در بخش موزه مقاومت این مجموعه واقع در اتوبان حقانی برگزار می شود، خبر داد.

متولیان افزود: برنامه «به وقت عاشقی در ساعت ۱:۲۰» برگرفته از زمان و نحوه شهادت حاج قاسم سلیمانی است که با حضور ۱۲ هزار نفر از نخبگان، هنرمندان، ورزشکاران و چهره‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی محلات و مناطق شهر تهران برگزار می‌شود.

وی ضمن اشاره به هدف این رویداد که آشنایی مخاطبان با نحوه زندگی کاری و شخصی حاج قاسم سلیمانی است بیان کرد:  این تور شامل بازدید از غرفه های نمایش شکل گیری جبهه مقاومت در طول تاریخ، آشنایی با گروه های مقاومت مردمی در برابر استکبار جهانی در کشورهای مختلف، بازدید از ادوات جنگی داعش بود و شهروندان با رشادتهای رزمندگان و شهدای محور مقاومت در کشور سوریه و عراق آشنا شدند.

گفتنی است؛ موزه مقاومت که بخشی از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس می باشد، بر پایه سناریو روایت مقاومت در برابر نظام سلطه بر مبنای اندیشه های انقلاب اسلامی شکل گرفته است. زیرساخت و مبنای این سناریو گفتمان انقلاب اسلامی است که مقاومت نیز بخشی از آن به شمار می رود.

انتهای پیام/