اجرای دیوارنگاری مهر و حجاب در منطقه ۹
اجرای دیوارنگاری مهر و حجاب در منطقه ۹

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار این منطقه گفت: با توجه به طرح استقبال از ماه مهر در سطح شهر و بازگشایی مدارس، شهرداری تهران همه ساله نسبت به آماده سازی مدارس برای حضور دانش آموزان در محیط های آموزشی اقدام […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار این منطقه گفت: با توجه به طرح استقبال از ماه مهر در سطح شهر و بازگشایی مدارس، شهرداری تهران همه ساله نسبت به آماده سازی مدارس برای حضور دانش آموزان در محیط های آموزشی اقدام می کند.

وی افزود: به این منظور نسبت به رنگ آمیزی دیوارها و درب های ورودی، پاکسازی آلودگی نوشتاری، شستشو جداره ها، اجرای و مرمت نقاشی دیواری، ساماندهی تابلو سردرب مدارس، رنگ آمیزی المان های مسیر منتهی به مدارس در مناطق شهری اقدامات زیباسازی را انجام می دهد.

شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: در همین راستا و با حضور معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران نسبت به اجرای نقاشی دیواری با طرح حجاب بر روی دیوار مدرسه کوثر در خیابان شهید دستغیب اقدام شد.

مرتضوی با اشاره به سایر اقدامات زیباسازی در شروع سال تحصیلی جدید در غرب تهران بیان کرد: پاکسازی ۵۰۰ مترمربع از آلودگی نوشتاری، شستشو ۶۹۰۰ مترمربع از جداره ها، اجرای ۶۲۰ مترمربع نقاشی دیواری، مرمت ۴۰۰ مترمربع نقاشی دیواری، حذف ۴۸ مورد زوائد فیزیکی، رنگ آمیزی ورودی مدارس با متراژ ۲۹۳۰ مترمربع، ساماندهی تابلو سر درب مدارس و رنگ آمیزی المان های مسیر منتهی به مدارس از جمله مواردی است که همزمان با شروع فصل بازگشایی مدارس در منطقه ۹ انجام شده است.

لازم به ذکر است که دیوارنگاری با طرح حجاب بر روی دیوار مدرسه کوثر توسط شهرداری منطقه ۹ و با همکاری سازمان زیباسازی و مشارکت دانش آموزان غرب تهران اجرا شد.

انتهای پیام/