اجرای بیش از ۵ هزار متر مربع فرش گل در عرصه‌های فضای سبز منطقه ۱۹
اجرای بیش از ۵ هزار متر مربع فرش گل در عرصه‌های فضای سبز منطقه ۱۹

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور بیان کرد: به منظور ارتقای کیفیت فضای سبز، تلطیف هوا و برخورداری فضاهای شهری از منظر مناسب، فرش گل هایی با کاشت انواع نشاء بنفشه در رنگ های مختلف و شب بو در رمپ و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور بیان کرد: به منظور ارتقای کیفیت فضای سبز، تلطیف هوا و برخورداری فضاهای شهری از منظر مناسب، فرش گل هایی با کاشت انواع نشاء بنفشه در رنگ های مختلف و شب بو در رمپ و لوپ پل ها و بوستان ها کاشته شد.

وی ادامه داد: با اجرای این فعالیت، بوستان های افرا، ولایت، شریعتی، ۲۲ بهمن، شقایق، ضلع شمال و جنوب بزرگراه شهید کاظمی، میدان شهید محمودی، حاشیه بزرگراه شهید هاشمی به فرش های گل مزین شدند. ضمن اینکه در روزهای پیش رو به منظور ایجاد چشم اندازی زیبا و دلنشین و جلوه بخشیدن به مناظر شهری در فلاور باکس ها کاشت انواع گل های بهاری رنگی انجام می شود.

اخگر پور تصریح کرد: اقدامات فضاهای سبز در راستای زیباسازی بصری با کاشت گل های تزیینی و بهاره به نشانه آغاز بهار همچنان ادامه دارد.

به گفته این مسئول بررسی وضعیت فعال بودن سرویس‌ها و چشمه‌ها، بهینه سازی سیستم آبیاری فضای سبز با هدف جلوگیری از هدر رفت منابع آبی، رفع نواقص روشنایی بوستان‌ها و شستشو و رنگ آمیزی المان‌ها و مبلمان پارکی از دیگر اقدامات اجرایی و مستمر در راستای استقبال از بهار است.

انتهای پیام /