اجرای برنامه های متنوع فرهنگی به مناسبت شب یلدا
اجرای برنامه های متنوع فرهنگی به مناسبت شب یلدا

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۸ تبریز در دیدار با معاون و مدیران میراث فرهنگی استان از برگزاری برنامه های فرهنگی هنری متنوع در منطقه تاریخی فرهنگی تبریز به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا خبر داد. به گزارش شهریار، حسین منیری فر با اشاره به موقعیت خاص شهرداری منطقه ۸ و واقع […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۸ تبریز در دیدار با معاون و مدیران میراث فرهنگی استان از برگزاری برنامه های فرهنگی هنری متنوع در منطقه تاریخی فرهنگی تبریز به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا خبر داد.

به گزارش شهریار، حسین منیری فر با اشاره به موقعیت خاص شهرداری منطقه ۸ و واقع شدن در هسته مرکزی شهر، شهرداری منطقه ۸ برنامه های متنوعی برای گرامیداشت این روز باستانی در دست اجرا دارد که اهم آنها برگزاری نمایشگاه و جشن شب چله، نمایشگاه صنایع دستی مرتبط با شب چله، برپایی شب شعر است.

شهردار منطقه ۸ در  خصوص مراسم فرهنگی شب چله شهرداری منطقه ۸ گفت: نمایشگاه صنایع دستی ویژه شب چله از ۲۷ آذر آغاز شده و تا ۳۰ آذر ماه تداوم خواهد یافت و جشن شب چله منطقه ۸ نیز روز ۲۹ آذر برگزار خواهد شد.

وی افزود: تلاش ما این است تا با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان، بتوانیم شاهد اجرای برنامه های مفرح و شاد در اماکن تاریخی و گردشگری تبریز، در راستای احیای آیین های دینی، سنتی و ایرانی باشیم.