اجرای برنامه‌های متنوع آموزشی- ترویجی هفته هوای پاک در منطقه ۹
اجرای برنامه‌های متنوع آموزشی- ترویجی هفته هوای پاک در منطقه ۹

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار این منطقه گفت: اصلی‌ترین سرمایه هر شهر و جامعه و نقطه اتکای مدیریت شهری برای دستیابی  به اهداف زیست محیطی، شهروند مسئولیت‌پذیر است. هفته هوای پاک فرصت مغتنمی برای یادآوری اهمیت سهم شهروندان در حفظ […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار این منطقه گفت: اصلی‌ترین سرمایه هر شهر و جامعه و نقطه اتکای مدیریت شهری برای دستیابی  به اهداف زیست محیطی، شهروند مسئولیت‌پذیر است. هفته هوای پاک فرصت مغتنمی برای یادآوری اهمیت سهم شهروندان در حفظ و توسعه آسمان آبی شهرمان است.

وی افزود: همیاری شهروندان خلاق و مشارکت جو سهم  بسزایی در تحقق این امر دارد که در اینه راستا معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۹ به منظور فرهنگ سازی و آگاهی دادن به نقش شهروندان در کاهش آلودگی هوا، برنامه های آموزشی، تفریحی و ترویجی متنوعی را در طول هفته هوای پاک در بوستان آموزش ترافیک به اجراء درآورد.

شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی ویژه دانش آموزان از جمله اجرای دوچرخه سواری و پیاده روی، برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع دوچرخه و هوای پاک، آشنایی کودکان و نوجوانان با سیستم های حمل و نقل پاک شهری، انتشار پیام های ترافیکی و اکران پیام های آموزشی، اهدای جوایز به برگزیدگان مسابقات و تقدیر از فعالان حوزه حمل و نقل پاک از جمله برنامه های اجرا شده است.

انتهای پیام/