آیین نکوداشت روز شهدا در کرج برگزار می‌شود
آیین نکوداشت روز شهدا در کرج برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، امیر اشتری در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه شهدای عظیم الشان ایران اسلامی و همچنین لزوم برگزاری برنامه‌های مختلف جهت نکوداشت شهیدان، اظهار کرد: هر ساله در روز ۲۲ اسفندماه به مناسبت روز نکوداشت شهدا، مراسم‌های مختلفی جهت گرامیداشت یاد و نام […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

امیر اشتری در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه شهدای عظیم الشان ایران اسلامی و همچنین لزوم برگزاری برنامه‌های مختلف جهت نکوداشت شهیدان، اظهار کرد: هر ساله در روز ۲۲ اسفندماه به مناسبت روز نکوداشت شهدا، مراسم‌های مختلفی جهت گرامیداشت یاد و نام شهیدان والامقام برگزار می‌شود که شهر کرج نیز در این روز میزبان برگزاری آیین‌های متفاوتی خواهد بود.

وی افزود: در این راستا سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در نظر دارد برنامه و مراسم بزرگی با نام “روی ماه شهدا” را در روز سه شنبه ۲۲ اسفندماه ساعت ۱۵ در تالار شهیدان نژادفلاح برگزار کند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت: هدف از برگزاری این رویداد، زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با لحاظ کردن محتوای فاخر، مناسب و فرهنگ ساز است.

اشتری بیان کرد: شعرخوانی احمد بابایی از شعرای به‌نام کشور، روایت‌گری حاج حمید پارسا از یادگاران دفاع مقدس، مداحی سیدامیر حسینی، اجرای علی کمالی خواننده البرزی و همچنین حضور راوی توانا بهرام شهبازی و حضور شفیع شعله کار مجری صدا و سیمای ملی، از بخش‌های متنوع مراسم بزرگ روی ماه شهدا خواهد بود.

وی از تمامی شهروندان محترم کرجی دعوت به عمل آورد در این مراسم حضور پیدا کنند تا در روز بزرگ شهدا، در کنار یکدیگر یاد و نام و خاطره فرزندان جان برکف و شهید ایران عزیز را زنده نگه داریم.

آیین نکوداشت روز شهدا در کرج برگزار می‌شود

منتشر شده در تاریخ ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۲