به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، محمد پرورش در گفتوگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تاکسیرانان و رانندگان سرویس مدارس نقش بسزایی در فرهنگ جامعه خصوصاً در فرهنگ ترافیک شهر را ایفا میکنند و میتوانند تأثیرات مثبت و منفی را بر افراد جامعه القا کنند. وی افزود: در نظر داشته باشید یک تاکسیران حداقل روزانه […]
به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،
محمد پرورش در گفتوگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تاکسیرانان و رانندگان سرویس مدارس نقش بسزایی در فرهنگ جامعه خصوصاً در فرهنگ ترافیک شهر را ایفا میکنند و میتوانند تأثیرات مثبت و منفی را بر افراد جامعه القا کنند.
وی افزود: در نظر داشته باشید یک تاکسیران حداقل روزانه با ۱۰۰ نفر مسافر در تعامل است و میتواند با برخورد مناسب و رفتار شایسته تأثیرات مثبت بر شهروندان داشته باشید و یا رانندگان سرویس مدارس به همین نحو میتوانند برای دانش آموزان الگو های رفتاری مناسب باشند. به همین جهت و با توجه به حساسیت موضوع آموزش این سازمان اقدام به برگزاری دورها ی آموزش حضوری با هدف ارائه خدمات مطلوب به شهروندان کرده است.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: در دوران شیوع کرونا این دورههای آموزشی به صورت غیر حضوری برگزار شد، اما با مهیا شدن شرایط لازم، در حال حاضر این دورهها به صورت حضوری برگزار میشود.
وی با بیان اینکه تاکسیرانان و رانندگان سرویس مدارس بر اساس اولویت گروهبندی میشوند و برای حضور در این دورهها به سازمان دعوت میشوند، افزود: عناوین کلاسهای آموزشی شامل قوانین و مقررات تاکسیرانی، راهنمایی و رانندگی، آداب و معاشرت اجتماعی، سلامت شغلی و فنی خودرو است که در دو روز متوالی به مدت چهار ساعت برگزار میشود و در پایان از این افراد آزمون گرفته میشود که در صورت دریافت نمره قبولی مجوز فعالیت آنها صادر یا تمدید میشود.
پرورش تصریح کرد: طی دو ماه ۹ دوره آموزشی متوالی برگزار شده است و به طور متوسط ۱۳۵۰ نفر ساعت آموزش دیدهاند.