آغاز عملیات اجرائی شهربازی مسقف کودکان با مساحت بالغ بر ۸۰۰ متر مربع
آغاز عملیات اجرائی شهربازی مسقف کودکان با مساحت بالغ بر ۸۰۰ متر مربع

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۱۰ تبریز گفت: عملیات احداث شهربازی مسقف در خیابان جعفریان روبروی پارک شقایق در زمینی به مساحت ۸۰۰ متر مربع و در ۲ طبقه سازه ای آغاز شد. به گزارش شهریار، موسی زارعی با اعلام این خبر گفت: به منظور فراهم نمودن فضای مفرح و با نشاط […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۱۰ تبریز گفت: عملیات احداث شهربازی مسقف در خیابان جعفریان روبروی پارک شقایق در زمینی به مساحت ۸۰۰ متر مربع و در ۲ طبقه سازه ای آغاز شد.

به گزارش شهریار، موسی زارعی با اعلام این خبر گفت: به منظور فراهم نمودن فضای مفرح و با نشاط برای کودکان ، ارتقای سرانه‌های تفریحی و رفاهی ، در راستای نشاط اجتماعی با هدف مناسب سازی فضای پارک های محله ای برای بازی و فعالیت کودکان و همچنین توزیع عادلانه خدمات در محلات سطح منطقه ، عملیات اجرائی “ شهربازی مسقف در خیابان جعفریان روبروی پارک شقایق ” با انجام خاکبرداری از سوی معاونت فنی عمرانی منطقه ۱۰، آغاز شد.

وی عملیات عمرانی این شهربازی را در مساحتی حدود ۸۰۰ مترمربع عنوان کرد و اظهار داشت: برآورد اولیه برای هزینه احداث شهربازی در محل مذکور در حدود ۷۰ میلیارد ریال است.

زارعی افزایش امکانات و توسعه فضاهای تفریحی، رفاهی و فرهنگی و ایجاد نشاط اجتماعی را از اهداف احداث این شهربازی برشمرد و افزود: با ایجاد چنین فضاهایی می توانیم اوقات فراغت مناسب، سالم و نشاط آوری برای کودکان فراهم کنیم.