آغاز به کار دومین کنفرانس بین‌المللی مهندسی زلزله و ژئوتکنیک لرزه‌ای در تبریز
آغاز به کار دومین کنفرانس بین‌المللی مهندسی زلزله و ژئوتکنیک لرزه‌ای در تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، دومین کنفرانس بین‌المللی مهندسی زلزله و ژئوتکنیک لرزه‌ای و پنجمین کنفرانس ملی ژئوتکنیک ایران توسط دانشگاه شهید مدنی آذربایجان و انجمن ژئوتکنیک ایران و با حمایت و همراهی شهرداری تبریز آغاز به کار کرد. به گزارش شهریار، فراخوان این کنفرانس خرداد سال گذشته منتشر شده و بیش از ۲۵۰ […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

دومین کنفرانس بین‌المللی مهندسی زلزله و ژئوتکنیک لرزه‌ای و پنجمین کنفرانس ملی ژئوتکنیک ایران توسط دانشگاه شهید مدنی آذربایجان و انجمن ژئوتکنیک ایران و با حمایت و همراهی شهرداری تبریز آغاز به کار کرد.

به گزارش شهریار، فراخوان این کنفرانس خرداد سال گذشته منتشر شده و بیش از ۲۵۰ مقاله داخلی و بین‌المللی به این کنفرانس رسیده است.

همچنین ۱۳۰ مورد از مقاله‌های وارده به این کنفرانس به صورت شفاهی و یا پوستر طی سه روز آینده ارائه می‌شود.

این گزارش می‌افزاید: کارگاه‌های تخصصی  دومین کنفرانس بین‌المللی مهندسی زلزله و ژئوتکنیک لرزه‌ای و پنجمین کنفرانس ملی ژئوتکنیک ایران، روز پنج‌شنبه با حضور اساتید و محققین دانشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

دومین کنفرانس بین‌المللی مهندسی زلزله و ژئوتکنیک لرزه‌ای و پنجمین کنفرانس ملی ژئوتکنیک ایران، به مدت سه روز از روزهای سه‌شنبه تا پنج‌شنبه هفته جاری در محل آمفی‌تئاتر شهرداری تبریز برگزار می‌شود.

گفتنی است این همایش سخنرانانی از کشورهای ژاپن و آمریکا نیز دارد که به صورت وبینار به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.