پیشرفت ۸۳ درصدی پایانه خاورشهر در منطقه ۱۵
پیشرفت ۸۳ درصدی پایانه خاورشهر در منطقه ۱۵

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علی روحانی معاون فنی و عمرانی این منطقه با اشاره به عملیات عمرانی ساختمان اداری پایانه خاور شهر گفت: این پایانه شامل ساختمان اداری، نماز خانه مجزا ویژه آقایان و بانوان، دو سرویس بهداشتی ویژه معلولین و افراد عادی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علی روحانی معاون فنی و عمرانی این منطقه با اشاره به عملیات عمرانی ساختمان اداری پایانه خاور شهر گفت: این پایانه شامل ساختمان اداری، نماز خانه مجزا ویژه آقایان و بانوان، دو سرویس بهداشتی ویژه معلولین و افراد عادی و بوفه است که در زمینی به مساحت ۱۳۰ متر مربع احداث شده و اکنون پروژه در مرحله نازک کاری است.

وی در ادامه به تشریح اقدامات انجام شده پرداخت و افزود: عملیات خاکبرداری، بتن ریزی فونداسیون، سفت کاری به اتمام رسیده و اکنون کارهای مربوط به نازک کاری و تاسیسات پروژه در حال اجراست. احداث سکو نیز به متراژ ۳۶۰ مترمربع (به طول ۳۳ متر در عرض سه متر) در مرحله خاکبرداری است.

معاون فنی و عمران منطقه اضافه کرد: وسعت ۱۳۷ هکتاری محله خاور شهر و جمعیت ۱۳ هزار نفری آن نیاز بود که یک پایانه اتوبوس شایسته شهروندان این محله احداث شود، به همین منظور عملیات احداث پایانه خاورشهر از اردیبهشت سالجاری در دستور کار منطقه قرار گرفت.

گفتنی است؛ پایانه خاورشهر در انتهای خیابان الوند، خیابان زاگرس واقع است.

انتهای پیام/