آغاز اجرای طرح تحول ۲۰ گانه محلات در منطقه ۴
آغاز اجرای طرح تحول ۲۰ گانه محلات در منطقه ۴

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴” علی اصغر کمالی زاده”  با اشاره به اینکه طرح تحولی خدمت یک طرح همه جانبه ترافیکی، عمرانی، خدمات شهری، اجتماعی و نگهداشت و از کارهای روزمره شهرداری است، گفت: با  شناسایی و احصا ء اطلاعات محلی توسط شهرداران نواحی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴” علی اصغر کمالی زاده”  با اشاره به اینکه طرح تحولی خدمت یک طرح همه جانبه ترافیکی، عمرانی، خدمات شهری، اجتماعی و نگهداشت و از کارهای روزمره شهرداری است، گفت: با  شناسایی و احصا ء اطلاعات محلی توسط شهرداران نواحی رصد محله‌ای با بررسی موضوعات شهری در دستور کار قرار گرفت.

شهردار منطقه ۴ اظهار داشت: با توجه به اینکه زیر ساخت های شهری در طول سالیان  دچار فرسودگی  و باعث نارضایتی شهروندان می شود، با اجرای این طرح با هدفمندشدن بودجه‌ ها و برنامه‌ریزی برای نگهداشت، مرمت و بهسازی به رضایتمندی شهروندان دست خواهیم یافت.

وی تاکید کرد: شهرداران نواحی باید به طور دقیق موضوعاتی که مردم با آنها درگیر هستند را رصد و مطالبه گری کنند و این نیازهای احصاء شده طوری باشد که رفع آنها علاوه بر کاربردی بودن، دربرگیری هم داشته باشد.

کمالی زاده درتشریح موضوعاتی که نیاز به رسیدگی دارند، افزود: ایمن سازی بوستانها، بازسازی و مرمت کانال ها، احداث مخازن آب، مرمت و بهسازی آسفالت، بهسازی میادین میوه وتره بار، جانمایی و مرمت مخازن و .. از موضوعاتی هستن که در این طرح در اولویت قرار دارند.

شهردار منطقه ۴  ابراز امیدواری کرد: با احصا موارد مورد نیاز و رصد میدانی، محلات۲۰گانه منطقه ۴ رنگ و رویی جدید خواهند گرفت.

گفتنی است جلسه طرح تحول ۲۰گانه خدمت شهرداری منطقه ۴ صبح امروز با حضور شهردار، معاونان،مدیران، شهرداران نواحی منطقه ۴ برگزار شد.

انتهای پیام/