صدور بیش از یک میلیون متر مربع پروانه ساخت در ۷ ماه در منطقه ۵
صدور بیش از یک میلیون متر مربع پروانه ساخت در ۷ ماه در منطقه ۵

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار شهر، نشست صمیمی فانوس(فناوری های نوین شهرسازی) با همراهی نخبگان، کارآفرینان، مدیران شهری و اساتید دانشگاهی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران برگزار شد. در این نشست که معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران، رییس و هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار شهر، نشست صمیمی فانوس(فناوری های نوین شهرسازی) با همراهی نخبگان، کارآفرینان، مدیران شهری و اساتید دانشگاهی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران برگزار شد.

در این نشست که معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران، رییس و هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، شهردار، معاونین و جمعی از مدیران شهری منطقه ۵ و تعدادی از فعالین حوزه ساخت و ساز مسکن حضور داشتند، احسان شریفی شهردار منطقه ۵ گزارشی از اقدامات شهرداری این منطقه ارائه داد و اظهار کرد: تعداد ۳۰ ایستگاه مترو در منطقه ۵ در حال احداث است که در ماه گذشته ۳ ایستگاه خط ۶ به بهره برداری رسید و ایستگاه های شهدای کن و آیت اله کاشانی نیز تا پایان سال ۱۴۰۲ به اتمام خواهد رسید.

شریفی ضمن اشاره به تسهیل در صدور پروانه ساخت و ساز تصریح کرد: در منطقه ۵ شاهد ۳ برابر شدن صدور پروانه نسبت به سال گذشته و صدور بیش از یک میلیون متر مربع پروانه در طی ۷ ماه بودیم. همچنین در همین بازه زمانی حدود ۷۲ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۵ ریخته شد که از این حیث این منطقه در بین سایر مناطق، بیشترین حجم آسفالت را دارا بوده است.

شهردار منطقه ۵ همچنین با اشاره به ظرفیت های اجتماعی و فرهنگی سطح منطقه بر ارتباط دانشگاه و دانشجویان با مساجد و مراکز مذهبی، فرهنگسراها، سرای محلات و نهادهای مردم نهاد تاکید  کرد و یاداور شد: امسال نیز پویش آزادسازی مادران زندانی را در سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) داریم و بر همین اساس از فعالین حوزه ساخت و ساز دعوت می کنیم در این امر خداپسندانه مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/