آزادسازی معابر وحدت اسلامی از سدمعبر صنفی و وانتی
آزادسازی معابر وحدت اسلامی از سدمعبر صنفی و وانتی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه گفت: طرح آزادسازی معابر از سد معبر صنفی و وانتی در خیابان وحدت اسلامی از خیابان فرهنگ تا بعد از میدان وحدت اسلامی به اجرا درآمد. موسوی دراین‌باره توضیح داد: از آنجا که شاهد […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه گفت: طرح آزادسازی معابر از سد معبر صنفی و وانتی در خیابان وحدت اسلامی از خیابان فرهنگ تا بعد از میدان وحدت اسلامی به اجرا درآمد.

موسوی دراین‌باره توضیح داد: از آنجا که شاهد گره‌های ترافیکی مقطعی به دلیل سدمعبر وانتی‌ها بودیم و بنابر وظیفه و مطالبه شهروندان، عوامل اجرایی منطقه در محدوده به طور مستمر حضور دارند و سعی می‌کنیم به دور از ایجاد تنش، آرامش و انضباط شهری را در محدوده ایجاد کنیم.

وی ضمن ابراز تأسف از همکاری برخی کسبه ادامه داد: همکاری‌نکردن برخی کسبه به‌ویژه صنف فروش معجون و ویتامینه و کبابی‌های این محدوده به رنجش‌خاطر فراوان شهروندان منجر شده است.

شهردار منطقه ۱۱ همچنین بیان کرد: آنها در پیاده‌رو میز و صندلی می‌گذارند که این امر، تردد شهروند را مختل کرده و نیروهای ما طی چند نوبت برای کنترل این شرایط مراجعه می‌کنند و در صورت بی‌توجهی ناچار به پلمب واحد می‌شوند.

وی در پایان از همه اهالی و کسبه محدوده خواست همکاری بهتری برای اجرای این طرح داشته باشند، تا انضباط شهری در این محدوده حفظ شود.

انتهای پیام/