آزادسازی بیش از ۱۰ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی درحوزه شهرداری منطقه۹
آزادسازی بیش از ۱۰ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی درحوزه شهرداری منطقه۹

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه گفت: ۱۰ هزار متر مربع از اراضی زراعی که بصورت غیرقانونی درتصرف زمین خواران بود، توسط عوامل شهرداری منطقه۹ رهاسازی شد. به گزارش شهریار، بدری حامد با اشاره به اقدامات این منطقه در راستای جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز اظهار داشت: رصد شبانه روزی ساخت […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه گفت: ۱۰ هزار متر مربع از اراضی زراعی که بصورت غیرقانونی درتصرف زمین خواران بود، توسط عوامل شهرداری منطقه۹ رهاسازی شد.

به گزارش شهریار، بدری حامد با اشاره به اقدامات این منطقه در راستای جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز اظهار داشت: رصد شبانه روزی ساخت و سازها در محدوده و حریم شهرداری منطقه۹ بعنوان یکی از اولویت های مهم این شهرداری بوده و جلوگیری از تخلفات ساختمانی و  رفع حصار غیر قانونی اراضی، جزو برنامه های روزانه تلاشگران حوزه خدمات شهری منطقه است.

وی افزود: موقعیت جغرافیایی منطقه از نظر وسعت و وجود اراضی بایر، سبب فعالیت غیر قانونی برخی افراد سود جو در تصاحب و حصار اراضی کشاورزی و ملی در طول زمان بوده که در آخرین اقدامات صورت گرفته،۱۰ هزار متر مربع از اراضی محصور شده در قالب ۵۵ قطعه، با مجوز نهادهای ذیربط و هماهنگی قضایی با نیروی انتظامی و همکاری اداره جهاد کشاورزی توسط عوامل شهرداری منطقه۹ در ارضی پیرامون روستای هروی تخریب شد.

بدری حامد با بیان اینکه حفظ و حراست از بیت المال و اراضی ملی را با جدیت دنبال می کنیم، خاطرنشان کرد: در تمامی فعالیت های شهرداری منطقه۹ مرّ قانون مورد توجه مدیریت منطقه است، از اینرو بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته و دستور کار واحدهای ذیربط در این شهرداری، ضوابط و مقررات حاکم بر ساخت و سازها ملاک عمل بوده و هیچ گونه مماشاتی با افراد سودجو و قانون گریز، متصور نیست.