آرام‌سازی و ایمن‌سازی شبکه معابر بزرگراهی و محلی منطقه ۲۲
آرام‌سازی و ایمن‌سازی شبکه معابر بزرگراهی و محلی منطقه ۲۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، سیدفرهاد خدابخشی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۲۲ در این باره گفت: اقدامات گوناگونی در خصوص آرام سازی جریان سرعت وایمن سازی شبکه معابراصلی منطقه درشش ماهه اول سال جاری به اجرا در آمده است. وی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، سیدفرهاد خدابخشی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۲۲ در این باره گفت: اقدامات گوناگونی در خصوص آرام سازی جریان سرعت وایمن سازی شبکه معابراصلی منطقه درشش ماهه اول سال جاری به اجرا در آمده است.

وی افزود: بنا به درخواست‌های مردمی و ثبت پیام در سامانه نظارت همگانی، جلسات بررسی روش های آرام‌سازی با حضور پلیس راهور برگزار شد که تصویب اجرای ۱۷مقطع سرعتکاه در معابر بلوارشهید جوزانی شرقی و غربی، هاشم‌زاده، هوانیروز،احمدپارسا، فرهیختگان، البرز و زاگرس، شهیدزحمتکش، جنگلبان، علامه قزوینی… را به دنبال داشته است.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۲ یادآور شد: اجرای سرعتکاههای مذکور با تهیه واجرای حدود ۲۰۰ تن آسفالت به همراه انجام فعالیت‌های آشکارسازی شامل تهیه و نصب تابلوها واجرای خط کشی وکف نویسی صورت گرفته است. همچنین ۸۵۰۰ مترخط کشی محوری در بزرگراه ها منطقه۲۲ به اجرا در آمده است.

خدابخشی با اشاره به اینکه در این منطقه بیش از ۵۴ کیلومتر محور بزرگراهی وجود دارد؛ گفت: با وجود اینکه منطقه ۲۲، منطقه ای در حال توسعه به حساب می آید؛ اما بیشترین محور بزرگراهی را در دل خود جای داده است که توجه به ایمن سازی این محورهای بزرگراهی در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد و تمامی طرح‌های ایمن‌سازی بزرگراه‌ها با نظر کارشناسان پلیس راهور اجرایی می‌شود.

 همچنین با کارشناسی های صورت گرفته در حوزه فنی و عمرانی منطقه و اهمیت وضعیت بهسازی و ساماندهی معابر، عملیات بهسازی و مرمت آسفالت معابر بزرگراهی پرتردد و دارای حجم ترافیکی سنگین در منطقه ۲۲ آغاز شد.

انتهای پیام/