آخرین جزئیات تاسیس هلدینگ گردشگری در تهران
آخرین جزئیات تاسیس هلدینگ گردشگری در تهران

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، سید احمد علوی در گفت و گو با خبرنگار شهر، با بیان اینکه شهرداری با راه‌اندازی دبیرخانه هلدینگ گردشگری در مجموعه عباس‌آباد، اقدامات خود را در راستای تاسیس این هلدینگ آغاز کرده است، اظهار کرد: مقدمات تاسیس هلدینگ باید در دبیرخانه فراهم شود. وی افزود: بر اساس آخرین اطلاعاتی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

سید احمد علوی در گفت و گو با خبرنگار شهر، با بیان اینکه شهرداری با راه‌اندازی دبیرخانه هلدینگ گردشگری در مجموعه عباس‌آباد، اقدامات خود را در راستای تاسیس این هلدینگ آغاز کرده است، اظهار کرد: مقدمات تاسیس هلدینگ باید در دبیرخانه فراهم شود.

وی افزود: بر اساس آخرین اطلاعاتی که دریافت کرده‌ایم، جمع‌بندی‌ها در دبیرخانه صورت گرفته و شهردار تهران نیز در جریان تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها قرار دارد.

علوی با بیان اینکه پس از اتمام بررسی‌ها و جمع‌بندی نهایی، طرح به شورا ارائه خواهد شد، خاطرنشان کرد: در هر صورت جمع‌بندی به هرجایی برسد، باید به ارتقاء گردشگری در سطح شهر منجر شود؛ به اعتقاد بنده شهرداری به این نتیجه رسیده که باید به گردشگری به عنوان یک صنعت نگاه کند و برای بهتر شدن حال شهروندان و کمک به این صنعت اقدام کند.

وی، این نوع نگاه در شهرداری را مثبت ارزیابی کرد و گفت: زمان زیادی برد تا شهرداری به این نتیجه برسد اما اینکه امروز شورایی را برای تاسیس هلدینگ گردشگری تشکیل داده و شهردار تهران در راس این شورا قرار گرفته، اتفاق مثبتی است. در شورا منتظریم که مباحث به نتیجه برسد و سریعتر در صحن ارائه شود.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه دبیرخانه‌ای که تشکیل شده می‌تواند برنامه‌ریزی‌ها برای گردشگری ایام نوروز را انجام دهد، اعلام کرد: هم دبیرخانه هلدینگ و هم ستاد گردشگری برای ایام دهه فجر و نوروز در حال برنامه‌ریزی است.

وی افزود: اصل صحبت ما این بود که باید گردشگری شهر تهران در یک مجموعه متمرکز و راهبری شود و به نظر می‌رسد که در رابطه با بخش قابل توجهی از ظرفیت‌های گردشگری زیر نظر شهرداری تهران، این راهبری عملیاتی شود.

رئیس کمیته گردشگری شورای شهر تهران در پایان یادآور شد: پس از جمع‌بندی نهایی، شهردار و یا نماینده شهرداری تهران در هلدینگ، جزئیات طرح و مجموعه‌های منتخب برای تمرکز و راهبری در هلدینگ را اعلام خواهند کرد.

انتهای پیام/