تاکسیرانان و اتوبوسرانان منطقه ۲۲ به استقبال مهر می‌روند
تاکسیرانان و اتوبوسرانان منطقه ۲۲ به استقبال مهر می‌روند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، این دوره آموزشی به همت معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه و در راستای آموزش خدمتگزاران مردم در حوزه حمل و نقل عمومی و بسترسازی جهت شروع سال تحصیلی جدید و با هدف مهر ماه ایمن و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، این دوره آموزشی به همت معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه و در راستای آموزش خدمتگزاران مردم در حوزه حمل و نقل عمومی و بسترسازی جهت شروع سال تحصیلی جدید و با هدف مهر ماه ایمن و بدون حادثه، با حضور اتوبوسرانان و تاکسیرانان این منطقه برگزار شد.

در این جلسه خدابخشی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۲ گفت: هدف از برگزاری دوره‌های آموزش ترافیک حفظ جان، سرمایه و زمان جهت کاربران ترافیکی است. امید است با برگزاری مستمر این دوره ها تا شروع مهرماه امسال، حوادث رانندگی به حداقل میزان خود برسند.

همچنین؛ در این دوره آموزشی نماینده پلیس راهور با توضیح تفاوت رانندگی تهاجمی و رانندگی تدافعی، نسبت به شناخت و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و همکاری با پلیس راهور تاکید کرد و رانندگان را به رعایت فاصله قانونی و کنترل سرعت خصوصا در معابر منتهی به مدارس ملزم نمود.

 پیش از برگزاری این جلسه آموزشی و در راستای اجرای عملیات ایمن سازی و بهسازی معابر منتهی به مدارس سطح منطقه، معاونت حمل و نقل و ترافیک نسبت به خط کشی بلوک های عابر پیاده و تکمیل علائم افقی و عمودی در معابر منتهی به مدارس اقدام کرد.

انتهای پیام//