۵۵ درصد از فرآیند ساخت واگن‌های مورد توافق با چین در داخل کشور انجام می‌شود
۵۵ درصد از فرآیند ساخت واگن‌های مورد توافق با چین در داخل کشور انجام می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران در حاشیه یکصد و نود و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز به مناسبت روز کتاب از مسئول سازمان فرهنگی و هنری شهرداری دعوت شده است، اظهار کرد: گزارشی در خصوص وضعیت کتابخانه‌ها ارائه خواهد شد؛ […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران در حاشیه یکصد و نود و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز به مناسبت روز کتاب از مسئول سازمان فرهنگی و هنری شهرداری دعوت شده است، اظهار کرد: گزارشی در خصوص وضعیت کتابخانه‌ها ارائه خواهد شد؛ بیشترین کتابخانه‌های شهر در اختیار شهرداری است و در ایامی از سال به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند که رضایت دانش‌آموزان را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه یک فوریت انتخاب حسابرسان شهرداری در این جلسه بررسی خواهد شد، خاطرنشان کرد: بررسی اساسنامه سازمان ورزش و قرائت دو گزارش حسابرسی از دیگر دستور جلسات امروز شوراست.

چمران با تاکید بر اینکه ناچاریم بخش اعظم قطارها را از خارج از کشور دنبال کنیم، یادآور شد: نیروی محرکه و بوژی و دیگر دستگاه‌های تخصصی از گذشته از خارج تامین می‌شده و امروز هم همین‌طور است. در قرارداد چین مقرر شد حداقل ۵۵ درصد ساخت قطارها در داخل کشور انجام شود.

وی افزود: ساخت قطار ملی از دوره قبل آغاز شد و خوشبختانه در شرایطی است که دولت با تامین اعتبار موافقت کرده و مورد تایید قرار گرفته که افتخاری بزرگ برای کشور است که بتوانیم واگن‌های مترو را در داخل تولید کنیم.

انتهای پیام/