چابک‌سازی عملکرد شهرداری تبریز با ادغام سازمان‌های همسو محقق می شود
چابک‌سازی عملکرد شهرداری تبریز با ادغام سازمان‌های همسو محقق می شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار تبریز گفت: براساس ضوابط تشکیلاتی ابلاغی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و با هدف جلوگیری از تعدد مأموریت‌های متداخل، سازمان های پایانه های مسافربری، تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرداری تبریز ادغام شده اند. به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار در مراسم معارفه سرپرست سازمان جدید مدیریت حمل و نقل مسافر گفت: […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار تبریز گفت: براساس ضوابط تشکیلاتی ابلاغی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و با هدف جلوگیری از تعدد مأموریت‌های متداخل، سازمان های پایانه های مسافربری، تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرداری تبریز ادغام شده اند.

به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار در مراسم معارفه سرپرست سازمان جدید مدیریت حمل و نقل مسافر گفت: براساس ضوابط تشکیلاتی که توسط سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور جهت اجرا ابلاغ شده است، طرح ادغام سازمان ها و شرکت های همسو و موازی در شهرداری تبریز اجرایی شد و بر این اساس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر با ادغام سازمان های (پایانه های مسافربری، تاکسیرانی و اتوبوسرانی) تشکیل شده است.

وی برنامه ریزی و تلاش با تمام توان برای خدمت به شهروندان و کسب رضایت آنان را مهمترین وطیفه شهرداری تبریز دانست و گفت: در راه خدمت به شهروندان و کاهش مسائل و مشکلات و تلاش در جهت آبادانی و پیشرفت شهر نیازمند به روز رسانی برخی سازمان ها و شرکت های خدمات رسان  همگام با سیاست های کلان و مدیریت یکپارچه  هستیم.

وی ضمن قدردانی از زحمات مدیران سابق که در امر خدمت به مردم شریف تبریز در حوزه حمل و نقل عمومی فعالیت کرده اند افزود: اولین مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر، از مدیران ارشد و شایسته و توانمند شهرداری تبریز است و با توجه به تجارب در امر مدیریتی این مسئولیت خطیر به ایشان واگذار شده است.

هوشیار اظهار امیدواری کرد: با ارتقای سطح هماهنگی وهم افزایی در تشکیل و فعالیت این سازمان، در خدمات دهی مطلوب به شهروندان عزیز و توسعه کمی و کیفی خدمات حمل و نقل عمومی کلانشهر تبریز موفق تر باشیم.

مراسم معارفه محمد حسین زاده بعنوان سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر کلانشهر تبریز با حضور شهردار تبریز، محمد شهابی مدیر کل حراست ، پرویز عباس نژاد  معاون خدمات شهری و محیط زیست و جمعی از معاونین و کارکنان این در محل اداره مرکزی اتوبوسرانی تبریز برگزار و بر اساس آن محمد حسین زاده بعنوان سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر کلانشهر تبریز معرفی شد.