پایانه تاکسی تابناک در منطقه یک مسقف شد
پایانه تاکسی تابناک در منطقه یک مسقف شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، علیرضا اسفراینی نژاد سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه اعلام کرد: عملیات مسقف سازی پایانه تاکسی تابناک واقع در کندروی بزرگراه شهید دکتر چمران جنوب، ابتدای خیابان یمن، جنب پمپ بنزین ولنجک، به […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، علیرضا اسفراینی نژاد سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه اعلام کرد: عملیات مسقف سازی پایانه تاکسی تابناک واقع در کندروی بزرگراه شهید دکتر چمران جنوب، ابتدای خیابان یمن، جنب پمپ بنزین ولنجک، به مساحت تقریبی ۴۰۰ متر مربع، به اتمام رسید.

 وی افزود: این پروژه از پروژه های احداثی و طرح من شهردارم ۱ بوده که در حال حاضربا اتمام عملیات تجهیزکارگاه، خاکبرداری، تسطیح، اجرای اسکلت، فونداسیون و سکو، جدول گذاری، نصب و رنگ آمیزی ستون ها، جداول و بهسازی محیطی پایانه، اجرای پوشش سقف به اتمام رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: محوطه سازی، تهیه و نصب نیمکت و سطل زباله، تهیه و نصب تابلوی تجمیعی معرفی خطوط و تابلوی مجزای هر یک از خطوط مستقر در پایانه، تامین روشنایی پایانه و حفر چاه فاضلاب از دیگر اقدامات اجرایی برای آماده سازی این پایانه بوده است.

اسفراینی نژاد خاطر تصریح کرد: احداث ساختمان نمازخانه و سرویس بهداشتی پایانه مذکور نیز توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد، در حال اتمام است.

گفتنی است این پایانه دارای دو خط است که دسترسی شهروندان را از این نقطه به مقاصد دانشگاه شهید بهشتی و توچال تسهیل می کند.

انتهای پیام/