ورود اتوبوس‌های جدید به ناوگان حمل‌ونقل عمومی جنوب پایتخت
ورود اتوبوس‌های جدید به ناوگان حمل‌ونقل عمومی جنوب پایتخت

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ رضا شنگی گفت: با اضافه شدن ۱۷ دستگاه اتوبوس جدید در حال حاضر ۱۲۴ دستگاه اتوبوس در حمل و نقل عمومی این منطقه به شهروندان خدمات رسانی می کنند. شنگی با اشاره به ترویج فرهنگ استفاده از حمل […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ رضا شنگی گفت: با اضافه شدن ۱۷ دستگاه اتوبوس جدید در حال حاضر ۱۲۴ دستگاه اتوبوس در حمل و نقل عمومی این منطقه به شهروندان خدمات رسانی می کنند.

شنگی با اشاره به ترویج فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی علاوه بر فعالیت های فرهنگی نیازمند توسعه زیرساخت های مدهای حمل و نقلی است، افزود: اتوبوس های جدید در خط ۳۴۶ (مسیر صفائیه – مترو شهرری)، خط ۳۳۲ (شهرک مفتح – مترو جوانمردقصاب) و خط ۴۰۵ (دولتخواه – میدان بهمن) از ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه صبح تا ساعت ۲۲ در خدمت شهروندان هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۴۷ خط بی آر تی فعال در منطقه وجود دارد ادامه داد: به منظور رفاه حال شهروندان در حال حاضر ۵ دستگاه اتوبوس تک کابین در خطوط بی آر تی شبانه فعال هستند و شهروندان می توانند در طول شب نیز برای تردد در شهر از اتوبوس های تندرو استفاده کنند.

شهردار منطقه تصریح کرد: یکی از مهمترین اقدامات در راستای کاهش آلودگی هوا و حل مشکل ترافیک، توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی است و تلاشمان این است تا با اضافه کردن اتوبوس های جدید، شهروندان را به استفاده از حمل و نقل عمومی ترغیب کنیم.

انتهای پیام/