هزینه ۱۵۰ میلیارد تومانی کنترل آب‌های سطحی / رفع نقص تجهیزات ایمنی در آستانه فصل بارندگی
هزینه ۱۵۰ میلیارد تومانی کنترل آب‌های سطحی / رفع نقص تجهیزات ایمنی در آستانه فصل بارندگی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی اصفهانیان‌مقدم امروز – چهارشنبه نوزدهم مهرماه- در جلسه شورای خدمات شهری شهرداری قم که در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به‌پیش بینی بارش‌های سیل‌آسا اظهار کرد: امسال وزارت کشور و سازمان مدیریت بحران با ابلاغ چندباره اعلام کرده‌اند که بارندگی در […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی اصفهانیان‌مقدم امروز – چهارشنبه نوزدهم مهرماه- در جلسه شورای خدمات شهری شهرداری قم که در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به‌پیش بینی بارش‌های سیل‌آسا اظهار کرد: امسال وزارت کشور و سازمان مدیریت بحران با ابلاغ چندباره اعلام کرده‌اند که بارندگی در پاییز و زمستان سال جاری سیل‌آسا و خارج از حد نرمال است.

وی افزود: در هفته گذشته مدیرکل اداره بازرسی با تشکیل جلسه‌ای با دستگاه‌هایی که نقشی در بارش بارندگی‌های احتمالی دارند ازجمله شهرداری قم، اداره کل منابع طبیعی، اداره کل جهاد کشاورزی، شرکت آب و منطقه، شرکت آب و فاضلاب، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، سازمان مدیریت بحران و از آن‌ها خواست تا تمهیدات، تدابیر و اقدامات پیشگیرانه در این خصوص را اعمال و پیگیری کنند.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: مدیران و معاونان مناطق شهری در خصوص انجام درست مسائل خدمات شهری با هم‌افزایی و همکاری به مسائل رسیدگی کنند.

وی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه در خصوص بارندگی‌ها، تصریح کرد: هر منطقه باید بر اساس برنامه‌ای که تنظیم کرده معضلات و مشکلات منطقه را با محوریت شهردار منطقه، معاونان و مسئولان نواحی، ناظرین، عوامل فنی و خدمات، ترافیک و فضای سبز شناسایی و رفع کند و در بخش مدیریت منابع انسانی شرح وظایف افراد را تبیین و ابلاغ کنند.

اصفهانیان‌مقدم از مدیران مناطق شهری خواست تا تجهیزات، امکانات و ادوات مناطق را بازنگری کنند و افزود: مشکلات ماشین‌آلات، مکنده‌ها و پمپ‌ها را رفع کنید و لوازم و تجهیزات موردنیاز را در چند روز آتی خریداری و در دستور کار قرار دهید.

وی اضافه کرد: در شش‌ماهه نخست سال جاری ۱۵۰ میلیارد تومان صرف پروژه‌های دفع، کنترل و هدایت آب‌های سطحی شده و پروژه‌های منطقه یک خیابان محتشم، منطقه دو خیابان جمهوری و در منطقه سه خیابان شهید بافقی به پایان رسیده است.