هدف از ایجاد شهرداری منطقه بافت، تقویت حوزه گردشگری همدان است
هدف از ایجاد شهرداری منطقه بافت، تقویت حوزه گردشگری همدان است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، حمید بادامی‌نجات امروز _پنج‌شنبه، ششم مهرماه_ در بازدید از شهرداری منطقه بافت و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف از این بازدید، بررسی آخرین وضعیت این منطقه و تقویت بافت است. وی افزود: حفظ بافت تاریخی شهر همدان از ابعاد مختلف حائز اهمیت است، مهم‌ترین […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمید بادامی‌نجات امروز _پنج‌شنبه، ششم مهرماه_ در بازدید از شهرداری منطقه بافت و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف از این بازدید، بررسی آخرین وضعیت این منطقه و تقویت بافت است.

وی افزود: حفظ بافت تاریخی شهر همدان از ابعاد مختلف حائز اهمیت است، مهم‌ترین آن تقویت حوزه گردشگری شهر است که باید در این راستا گام‌های جدی و اقدامات اثرگذاری برداشته شود.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، مالی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان گفت: شهردار بافت باید به طور ویژه پیگیری و ادامه روند مباحث و موضوعات ثبت جهانی هگمتانه و مرکز تاریخی همدان را در اولویت قرار دهد.

وی با اشاره به برنامه‌ها و پیشنهادات ارائه شده به منظور اقدامات مؤثر در شهرداری منطقه بافت، ادامه داد: امیدوارم به کمک شهرداری بافت (منطقه پنج) شاهد اتفاق‌های مثبت در حوزه گردشگری و به دنبال آن رونق اقتصادی و درآمدهای پایدار در شهر همدان باشیم.

بادامی‌نجات خاطرنشان کرد: با توجه به ابراز رضایت بازرس یونسکو در پرونده ثبت جهانی هگمتانه، انتظار می‌رود با هم‌افزایی هر چه بیشتر دستگاه‌های مربوطه و تقویت اقدامات در این راستا و رفع نواقص باقی مانده، به زودی شاهد ثبت این اثر تاریخی در همدان باشیم.