نشست شهردار منطقه ۱۱ با مدیران و پرسنل زن این منطقه
نشست شهردار منطقه ۱۱ با مدیران و پرسنل زن این منطقه

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، روز گذشته، سه‌شنبه، ۱۲ دی‌ماه، نشست صمیمانه سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه با مدیران و پرسنل خانم به مناسبت ولادت خجسته حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن در دفتر شهردار برگزار شد. موسوی در این جلسه ضمن تبریک […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، روز گذشته، سه‌شنبه، ۱۲ دی‌ماه، نشست صمیمانه سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه با مدیران و پرسنل خانم به مناسبت ولادت خجسته حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن در دفتر شهردار برگزار شد.

موسوی در این جلسه ضمن تبریک این میلاد باسعادت و روز زن گفت: حضرت فاطمه زهرا (س)، چنانچه در روایت‌ها آمده، تنها بانویی است که بر قله همه خوبی‌ها اعم از اجتماعی، علمی، سیاسی و اخلاقی ایستاده و تا به امروز هیچ زن و حتی مردی به پای ایشان نرسیده است. مطابق حدیث معتبری از اهل بیت (ع) که می‌فرماید: «ما حجت خدا بر مردم و مادر ما (حضرت فاطمه (س) حجت خدا بر ماست». عظمت این بانوی بزرگوار ترسیم می‌شود.

وی با یادآوری این نکته که ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) برای مردم ناشناخته است، افزود: تلاش برای پی‌بردن به سجایای اخلاقی ایشان، قطعاً راهگشای مؤمنان و به‌ویژه بانوان ما در همه سطوح جامعه است و نیاز به کار فرهنگی مداوم دارد.

شهردار منطقه ۱۱، پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص) را حامی حقوق زنان دانست و بیان کرد: حضور حضرت فاطمه (س) در کنار پیامبر (ص) در آن عصر، نشان‌دهنده مقام و جایگاه زن در اسلام بود و کسی مانند ایشان در پی احقاق حقوق زنان در جامعه نبوده است؛ حال آنکه مدعیان حقوق زن در جهان غرب، فقط نگاه ابزاری به زن دارند و چنین جایگاه رفیعی برای آن قائل نیستند.

وی ارکان داشتن یک جامعه سالم را «خانواده، نظام آموزش و پرورش و قهرمانان و اسطوره‌های آن جامعه» برشمرد و ادامه داد: توجه به مقام زن و مادر، تأثیر مستقیمی بر سلامت خانواده و جامعه دارد و با توجه به این امر، تلاش همه مسؤولان کشور بر بها دادن به این مقام بوده است.

موسوی طی گزارشی از سمت‌های مدیریتی بانوان با اشاره به ۲۰ مدیر زن بین مدیران منطقه گفت: خوشبختانه سهم مدیران زن از مدیریت منطقه به نسبت تعداد نیروهای خانم متناسب است و منطقه ۱۱ در جایگاه خوبی از این نظر قرار دارد؛ ضمن آنکه پست‌های کلیدی و حساس همچون معاون شهرسازی، مدیر روابط عمومی، مدیر بودجه و… هم‌اکنون در تصدی بانوان قرار دارد؛ همچنین از این ۲۰ نفر مدیر، ۱۷ نفر از داخل منطقه به این سمت‌ها دست یافته‌اند.

این مراسم در پایان با تقدیر و قدردانی از زحمات بانوان مدیر منطقه به پایان رسید.

انتهای پیام/