محلول‌پاشی معابر توسط شهرداری منطقه ۸
محلول‌پاشی معابر توسط شهرداری منطقه ۸

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۸ از اجرای محلول پاشی معابر سطح حوزه، همزمان با بارش برف در معابر سطح حوزه خبر داد. به گزارش شهریار، رضا جانفشان ضمن اعلام خبر فوق افزود: نیروهای نواحی سه گانه منطقه ۸ از زمان آغاز بارش برف، با دو دستگاه برف‌روب و ۱۱ دستگاه محلول […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۸ از اجرای محلول پاشی معابر سطح حوزه، همزمان با بارش برف در معابر سطح حوزه خبر داد.

به گزارش شهریار، رضا جانفشان ضمن اعلام خبر فوق افزود: نیروهای نواحی سه گانه منطقه ۸ از زمان آغاز بارش برف، با دو دستگاه برف‌روب و ۱۱ دستگاه محلول پاش مکانیزه دستی اقدام به پاکسازی معابر سطح حوزه کردند تا از یخ زدگی معابر منطقه ممانعت کنند.
وی افزود: در کنار این اقدامات، نیروهای تنظیف منطقه ۸ نیز اقدام به پارو کردن برفهای سطح پیاده روها کردند تا تردد شهروندان از این پیاده رو ها به سهولت انجام پذیرد.
جانفشان گفت: با توجه به پاکسازی خیابانها و محلول پاشی گسترده معابر، خوشبختانه شاهد یخبندان در خیابانهای اصلی نیستیم و تردد خودورها روان و آرام است.

شهردار منطقه ۸ با اشاره به طرح حذف نمک‌پاشی و جایگزینی محلول پاشی افزود: با توجه به مضرات عمده نمک پاشی برای محیط زیست و آسفالت و فضای سبز طبق برنامه های تعیین شده شهرداری تبریز، امسال محلول پاشی را جایگزین نمک پاشی شده و از نمک پاشی معابر موقع بارش برف، خودداری خواهیم کرد.