متصدیان امور فرهنگی در شهرداری آموزش‌های لازم را ببینند
متصدیان امور فرهنگی در شهرداری آموزش‌های لازم را ببینند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، سید محمدجواد رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در نخستین جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اهواز، خط و مشی جدیدی برای این کمیسیون مشخص شد، یکی از مواردی که باید انجام شود این است که معاونت عمرانی اقدامات عمرانی در حوزه فرهنگی همچون […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

سید محمدجواد رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در نخستین جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اهواز، خط و مشی جدیدی برای این کمیسیون مشخص شد، یکی از مواردی که باید انجام شود این است که معاونت عمرانی اقدامات عمرانی در حوزه فرهنگی همچون فرهنگ‌سراها را دنبال کند.

وی افزود: با توجه به نزدیکی و اختلاط وظایف باید تفکیک وظیفه‌ای میان معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی و اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ایجاد شود تا بدانیم چه کسی چه برنامه‌ای را انجام می‌دهد تا در صورت نیاز، پیگیری از قسمت مربوطه انجام شود.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز خاطرنشان کرد: مسئولان فرهنگی در مناطق، نیروهای روابط عمومی، زیباسازی و سایر بخش‌هایی که اقدامات فرهنگی انجام می‌دهند باید یک سری آموزش‌هایی ببینند تا بدانند کار فرهنگی چیست و چه اولویت‌هایی در حوزه فرهنگ وجود دارد.

رضوی تاکید کرد: بعضی رفتارها که از ناحیه ما صورت می‌گیرد علاوه بر اینکه بار فرهنگی ندارد، در عمل ضد فرهنگ است؛ بنابراین باید از طریق آموزش بدانیم چه اقداماتی را انجام دهیم که ضد فرهنگ نباشد.

وی تصریح کرد: از آنجا که امکان پرداخت به همه امور فرهنگی وجود ندارد، برنامه‌های فرهنگی سال آینده باید اولویت‌بندی شود تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن عمل کنیم.