قرارداد تامین ۲۵۰۰۰ تاکسی و چند هزار اتوبوس نویدبخش توسعه حمل ‌ونقل عمومی درپایتخت
قرارداد تامین ۲۵۰۰۰ تاکسی و چند هزار اتوبوس نویدبخش توسعه حمل ‌ونقل عمومی درپایتخت

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر؛ مهدی پیرهادی عضو شورای شهر پس از ارائه گزارش معاون حمل و نقل در صحن علنی شورای شهر گفت:  توسعه حمل ‌ونقل عمومی با توجه به کم و کاست‌هایی که در گذشته وجود داشت  می‌تواند به‌ بهبود کیفت هوا و کاهش ترافیک کمک کند. وی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر؛ مهدی پیرهادی عضو شورای شهر پس از ارائه گزارش معاون حمل و نقل در صحن علنی شورای شهر گفت:  توسعه حمل ‌ونقل عمومی با توجه به کم و کاست‌هایی که در گذشته وجود داشت  می‌تواند به‌ بهبود کیفت هوا و کاهش ترافیک کمک کند.

وی با بیان اینکه بیشترین توسعه در نقل عمومی‌در دوره چهارم مدیریت شهری صورت گرفت افزود: اگر آن اقدامات در گذشته صورت نمی
گرفت امروز کسی نمی‌توانست در تهران نفس بکشد.

در دوره ششم مدیریت شهری نگاه توسعه‌محور به حمل‌ونقل عمومی وجود دارد

پیرهادی تاکید کرد: در این دوره هم نگاه توسعه به حمل‌ونقل عمومی وجود دارد و ایستگاه‌های مختلفی هم از سال گذشته تا امروز احداث شده است.

وی به ۲۶  کیلومتر خط مترو ایجاد شدت  بعد از شهریور ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: از ابتدای این دوره تاکنون حدود ۱۵ ایستگاه در خطوط مترو ایجاد شده و قراردادهای خوبی هم در این راستا منعقد شده است.

این عضو شورای شهر به بودجه خوب اختصاص داده شورا در حوزه توسعه حمل و نقل عمومی اشاره و افزود: نگاه شورای شهر به توسعه حمل و نقل عمومی و بهبود کیفیت هوا و کنترل ترافیک بوده است که البته تفاهمنامه‌های خوبی هم در سفر چین بسته شده است.

پیرهادی خاطرنشان کرد: قرارداد تامین ۲۵۰۰۰ تاکسی و چند هزار دستگاه اتوبوس موجب توسعه حمل ‌ونقل عمومی در شهر خواهد شد که امیدواریم هرچه زودتر عملیاتی شود.