فضا و نقاط بی‌دفاع شهری منطقه ۱۹ ساماندهی و ایمن شد
فضا و نقاط بی‌دفاع شهری منطقه ۱۹ ساماندهی و ایمن شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی با اشاره به اهمیت ساماندهی فضاهای بی دفاع شهری در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی گفت: به همین منظور طی گشت زنی مستمر کارشناسان اداره خدمات اجتماعی، فضا و نقاط بی دفاع شهری شناسایی، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی با اشاره به اهمیت ساماندهی فضاهای بی دفاع شهری در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی گفت: به همین منظور طی گشت زنی مستمر کارشناسان اداره خدمات اجتماعی، فضا و نقاط بی دفاع شهری شناسایی، تسطیع و آلونک های محل تجمع معتادان متجاهر برچیده شد.

وی ادامه داد: شناسایی فضاهای بی دفاع شهری با مشارکت و تشریک مساعی مردمی اعتماد، مشارکت و رضایتمندی شهروندان را در پی خواهد داشت لذا شهروندان می توانند فضاهای نا امن شهری را از طریق سامانه ۱۳۷پلاس معرفی کنند.

این مسئول در تشریح اقدامات واحدهای گشت در شب های سرد زمستان خاطر نشان کرد: این گشت ها به هدایت آسیب‌دیدگان اجتماعی به گرمخانه‌ اقدام و برای پیشگیری از تکرار آسیب های این مکان ها را کنترل می کنند.

فرهادی با اشاره به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در پذیرش و استقرار مددجویان گرمخانه گفت: مددجویان پس از استحمام و دریافت لباس در گرمخانه مستقر و از غذا، ویزیت پزشکی و دیگر خدمات بهره مند می شوند.

براساس این گزارش گرمخانه مهر در بزرگراه آزادگان، مسیر شرق به غرب ورودی بزرگراه شهید کاظمی جنب موتوری سنگین، با ظرفیت ۱۵۰ نفر به افراد بی خانمان خدمات ارائه می دهد.

انتهای پیام /