عملیات عمرانی احداث بوستان محله مولوی آغاز شد
عملیات عمرانی احداث بوستان محله مولوی آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: محله مولوی از محلات محروم و پر جمعیت منطقه هفت شهرداری اصفهان است و طی سال‌ها شهروندان این منطقه درخواست احداث یک بوستان محلی در آن را مطرح کرده بودند. وی افزود: عملیات توسعه و احداث پارک‌های محله‌ای و فضاهای […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: محله مولوی از محلات محروم و پر جمعیت منطقه هفت شهرداری اصفهان است و طی سال‌ها شهروندان این منطقه درخواست احداث یک بوستان محلی در آن را مطرح کرده بودند.

وی افزود: عملیات توسعه و احداث پارک‌های محله‌ای و فضاهای سبز شهری به‌منظور ایجاد و توسعه نشاط و افزایش تعاملات اجتماعی میان شهروندان و تحقق نیاز تفریحی آن‌ها در دستور کار منطقه قرار گرفته است.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با اشاره به درخواست‌های شهروندان در خصوص ارتقای سطح امکانات تفریحی محله مولوی تصریح کرد: برای احداث این بوستان مساحتی بالغ‌بر سه هزار متر مربع در قلب محله مولوی و مبلغ ۲۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

سلطان‌آقایی ادامه داد: سعی ما بر آن است که این پروژه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد و در اختیار شهروندان و ساکنان محله مولوی قرار گیرد.

عملیات عمرانی احداث بوستان محله مولوی آغاز شد

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با افتتاح این بوستان، احداث جاده سلامت محلی در آن و ایستگاه ورزش صبحگاهی ویژه شهروندان این محله بتوانیم بخشی از مطالبات به‌حق مردم در حوزه تفریح و ورزش محلی را پاسخ‌گو باشیم.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با اشاره به عزم منطقه در افزایش سرانه فضای سبز شهروندان گفت: طراحی و عملیات اجرایی احداث بوستان میدان حج نیز با قید فوریت در حال پیگیری است و کلنگ احداث آن در ماه آینده به زمین خواهد خورد.