عملیات ساماندهی بوستان فردوس خیابان بهشت آغاز شد
عملیات ساماندهی بوستان فردوس خیابان بهشت آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بوستان‌ها از عمده‌ترین مراکز گذراندن اوقات فراغت اقشار مختلف جامعه است و از این رو ایجاد محیط‌های شاد و سالم در بوستان‌ها برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها از ضرورت‌های جامعه امروز است. وی تجهیز بوستان‌ها به انواع وسایل بازی بی‌خطر […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بوستان‌ها از عمده‌ترین مراکز گذراندن اوقات فراغت اقشار مختلف جامعه است و از این رو ایجاد محیط‌های شاد و سالم در بوستان‌ها برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها از ضرورت‌های جامعه امروز است.

وی تجهیز بوستان‌ها به انواع وسایل بازی بی‌خطر و استاندارد را از اولویت‌های مهم شهرداری منطقه ۹ اصفهان دانست و افزود: مجموعه بازی‌های جدید علاوه بر انطباق با رویکردهای نوین بازی و سرگرمی در دنیا باید استانداردهای مربوطه نیز به‌صورت دقیق در آن‌ها رعایت شده باشد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: به‌منظور خدمت‌رسانی شایسته، تأمین رفاه و آسایش شهروندان، افزایش سرانه تفریحی و بهبود فضاهای عمومی در طرح ساماندهی بوستان فردوس علاوه بر فضای سبز و معابر بازسازی و ارتقای کیفی محوطه بازی آن با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال در دست اقدام است.

عملیات ساماندهی بوستان فردوس خیابان بهشت آغاز شد

قاضی‌عسگر تصریح کرد: در راستای توسعه و تجهیز پارک‌های سطح منطقه به امکانات استاندارد و وسایل رفاهی و سرگرمی برای کودکان، در حال حاضر اجرای عملیات زیرسازی و آماده‌سازی بستر محوطه بازی آغاز شده و ملزومات آن شامل کف‌پوش و بازی‌های نوین خریداری شده است.

وی ادامه داد: محوطه بازی این بوستان به دو بخش مجزا تقسیم شده که در آن بازی‌هایی شامل تک‌بال، فوت تیبل، گل کوچیک، نشانه‌گیری و فانل‌بال ویژه تمام رده‌های سنی در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: تلاش ما بر این است تا با ایجاد فضاهای تفریحی و گردشگری بتوانیم اوقات مناسب، سالم و نشاط‌آوری را برای شهروندان به‌منظور ترویج نشاط اجتماعی فراهم کنیم.