طرح تحول نگهداشت شهر و نظارت بر عملکرد پیمانکاران رفت و روب به صورت پایلوت در منطقه ۸ اجرا شد
طرح تحول نگهداشت شهر و نظارت بر عملکرد پیمانکاران رفت و روب به صورت پایلوت در منطقه ۸ اجرا شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ شب گذشته (۱۶ مهر ۱۴۰۲) با حضور رضا محمدی مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران و فاطمه تنهایی شهردار منطقه۸ در راستای تحول نگهداشت شهر و نظارت بر عملکرد پیمانکاران رفت و روب، طرح پایلوت نظارت بر نحوه صحیح جانمایی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ شب گذشته (۱۶ مهر ۱۴۰۲) با حضور رضا محمدی مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران و فاطمه تنهایی شهردار منطقه۸ در راستای تحول نگهداشت شهر و نظارت بر عملکرد پیمانکاران رفت و روب، طرح پایلوت نظارت بر نحوه صحیح جانمایی و نظافت اطراف مخزن در منطقه ۸ تهران آغاز شد.

طی بازدید مدیران ارشد شهری مقرر شد همزمان با تخلیه مخازن پسماند توسط خودروهای فان (خودروهای تخلیه مخازن) متصدیان رفت و روب به صورت همزمان نسبت به شست‌وشو، جانمایی، پاکسازی و نظافت اطراف مخازن اقدام کنند.

گفتنی است؛ منطقه۸ تهران دارای ۲۱۰۰ عدد مخزن جمع آوری زباله است که نیروهای خدمات شهری این منطقه به صورت مستمر و در طی شبانه روز نسبت به جمع‌آوری و نظافت این مخازن در سطح نواحی اقدام می‌کنند.

همچنین در این بازدید شبانه، مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری تهران از محل اسکان کارگری ناحیه ۲ و ۳ منطقه۸ به صورت سرزده بازدید کرد و ارائه خدمات بهداشتی و رفاهی به نیروهای خدوم شهری را رضایت بخش ارزیابی کرد. همچنین نحوه عملکرد جمع‌آوری پسماند، پاکسازی و شست‌وشوی مخازن در طرح فوق نیز مورد بازدید قرار گرفت.

انتهای پیام/