طرح بدون واسطه مشکلات از سوی شهروندان، باعث افزایش اعتماد به مجموعه مدیریت شهری می‌شود
طرح بدون واسطه مشکلات از سوی شهروندان، باعث افزایش اعتماد به مجموعه مدیریت شهری می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ جعفر شربیانی عضو شورای اسلامی شهر تهران و رئیس شورای اسلامی شهرستان ری، ضمن تبریک گرامیداشت هفته بسیج، گفت: هفته بسیج یادآور فداکاری و از خودگذشتگی‌ غیور مردان و رزمندگان دلاور و مومنی است که با تکیه بر […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ جعفر شربیانی عضو شورای اسلامی شهر تهران و رئیس شورای اسلامی شهرستان ری، ضمن تبریک گرامیداشت هفته بسیج، گفت: هفته بسیج یادآور فداکاری و از خودگذشتگی‌ غیور مردان و رزمندگان دلاور و مومنی است که با تکیه بر ایمان و غیرت در برابر دشمن ایستادند و بسیجیان همواره در عرصه‌های مختلف دفاع از مرزهای جغرافیایی و مصاف با دشمنان و خدمت رسانی در موقعیت های بحرانی حضور فعال داشته اند.

شربیانی با اشاره به اینکه در گوشه‌ای از دنیا مردم مظلومی در حال احقاق حقوق و آزاد کردن سرزمین‌های خود هستند، افزود: مردم مظلوم غزه در شرایط بسیار سخت و در حال دفاع از خود در مقابل نیروهای اشغالی هستند و به حمایت و پشتیبانی ملی و بین المللی نیازمندند.

وی در دیدار با شهروندان در مسجد باب الحوائج با بیان اینکه حل مشکلات شهروندان هدف دیدارهای مردمی است، گفت: حضور شهروندان در این جلسات و طرح بدون واسطه مشکلات و مسائل باعث افزایش اعتماد به مجموعه مدیریت شهری می شود.

رضا شنگی شهردار منطقه ۲۰ نیز دیدارهای مردمی و ارتباط مستقیم با شهروندان را مهم دانست و افزود: ملاقات‌های مردمی موثرترین راه شناسایی مطالبات شهروندان و تسریع در پاسخگویی به درخواست های آنان است.

وی ضمن استماع درخواست های شهروندان و با تاکید بر اهمیت رفع مشکلات و  نیازمندی محلات، گفت: حضور و بازدید های میدانی مهمترین راهکار برای شناسایی نیازهای مردمی و جلب مشارکت مردمی است که در همین راستا دیدارهای مردمی مدیران با مردم در دستور کار قرار دارد.

شنگی اظهار داشت: مشکلات و درخواست های مردم شریف این منطقه از سوی معاونان و مدیران احصاء و در بازه زمانی کوتاه مسائل و کمبودهای خدماتی را رفع خواهیم کرد.

گفتنی است عضو شورای اسلامی شهر تهران، شهردار، معاونان و مدیران ارشد منطقه با حضور در مسجد باب الحوائج در محله دولت آباد و اقامه نماز مغرب و عشاء با جمعی از نمازگزاران و شهروندان دیدار و به درخواست های آنان رسیدگی کردند. 

انتهای پیام/