ضرورت تعریف پیوست‌های فرهنگی برای پروژه‌های عمرانی شهرداری ارومیه
ضرورت تعریف پیوست‌های فرهنگی برای پروژه‌های عمرانی شهرداری ارومیه

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، عادل اعظم‌انهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ضرورت پیوست فرهنگی برای پروژه‌های شهری، اظهار کرد: پیوست‌های فرهنگی در پروژه‌های عمرانی شهرداری ارومیه قبل از اتمام پروژه‌ها و با هماهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری پیش‌بینی و تعریف می‌شود. وی افزود: مطالعات مسیر پیاده‌روی در پروژه‌های عمرانی برای […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

عادل اعظم‌انهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ضرورت پیوست فرهنگی برای پروژه‌های شهری، اظهار کرد: پیوست‌های فرهنگی در پروژه‌های عمرانی شهرداری ارومیه قبل از اتمام پروژه‌ها و با هماهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری پیش‌بینی و تعریف می‌شود.

وی افزود: مطالعات مسیر پیاده‌روی در پروژه‌های عمرانی برای تردد شهروندان و جلوگیری از مشکلات و تصادفات احتمالی انجام شود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: اولویت مدیریت شهری، اتمام پروژه آذربایجان و کمربندی دوم شهر ارومیه پس از اتمام پروژه دوربرگردان غیرهمسطح المهدی است و امید می‌رود پس از رفع مشکلات حقوقی، تعریض مسیر و آزادسازی املاک در مسیر کمربندی دوم شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

اعظم‌انهر اضافه کرد: اتمام پروژه کمربندی دوم شهر ارومیه در بحث پدافند عامل و غیرعامل و کاهش بار ترافیک شهر ارومیه می‌تواند نقش مهمی داشته باشد.

وی اضافه کرد: اتمام پروژه تقاطع غیرهمسطح آذربایجان یک افتخار برای مدیریت‌شهری ارومیه خواهد بود.