صید و فروش ماهیان استخر ائل‌گولی
صید و فروش ماهیان استخر ائل‌گولی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز به استنادمجوزهیئت مدیره سازمان به شماره ۱۲/۱۴۴۵ و مورخه ۱۴۰۲/۰۲/۰۷ در نظر دارد نسبت به صید و فروش ماهیان استخر ائل گلی از طریق مزایده اقدام نماید. به گزارش شهریار،   توضیح اینکه کلیه مراحل مزایده اعم از دریافت اسناد تا […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز به استنادمجوزهیئت مدیره سازمان به شماره ۱۲/۱۴۴۵ و مورخه ۱۴۰۲/۰۲/۰۷ در نظر دارد نسبت به صید و فروش ماهیان استخر ائل گلی از طریق مزایده اقدام نماید.

به گزارش شهریار،   توضیح اینکه کلیه مراحل مزایده اعم از دریافت اسناد تا ارائه پیشنهاد و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرس اینترنتی www.setadiran.ir انجام خواهد شد.

۱- پیشنهاد دهندگان می بایست عیناً مبلغ مندرج در جدول درج شده در سایت سازمان را به عنوان سپرده نقداً به حساب جاری ۱۰۰۸۰۴۱۴۳۵۱۸ بنام سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری نزد بانک شهر شعبه میدان ساعت تبریز واریز و یا معادل آن ضمانت نامه بانکی معتبر ارائه دهند.

۲- مهلت خرید اسناد مزایده از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه مورخه ۱۴۰۲/۰۸/۱۸ تا ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه مورخه ۱۴۰۲/۰۸/۲۵ از سامانه ستاد می باشد.

۳- مهلت بارگذاری اسناد و مدارک به صورت الکترونیکی در سامانه ستاد از ساعت ۱۰:۳۰ روز پنجشنبه مورخه  ۱۴۰۲/۰۸/۲۵ تا ساعت ۱۲ روز سه شنبه مورخه ۱۴۰۲/۰۹/۰۷ می باشد. سپرده شرکت در مزایده بعد از ثبت در سامانه ستاد به صورت حضوری تا ساعت ۱۳ روز سه شنبه مورخه ۱۴۰۲/۰۹/۰۷ به امور قرارداد سازمان  واقع در پارک تاریخی و فرهنگی ایل گولی، ضلع شرقی استخر تحویل نمایند.

۴- بازگشائی پیشنهادهای واصله روز سه شنبه مورخه ۱۴۰۲/۰۹/۰۷ ساعت ۱۴:۳۰ در اتاق جلسه سازمان و در بستر سامانه ستاد خواهد بود. سازمان در رد یک یا تمام پیشنهادات مختار بوده  که در این صورت سپرده ها مسترد خواهد شد و هزینه چاپ آگهی به عهده برندگان مزایده خواهد بود.