صنایع دستی آذربایجان‌شرقی زینت بخش میدان شهید مدنی تبریز
صنایع دستی آذربایجان‌شرقی زینت بخش میدان شهید مدنی تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از نصب قابهای طرح نقره‌ای مزین به تصاویر صنایع دستی آذربایجان شرقی در میدان شهید مدنی تبریز خبر داد. به گزارش شهریار، سیامک آسیایی با اشاره به لزوم زیباسازی فضای عمومی شهر با استفاده از تصاویر و المانهای صنایع دستی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از نصب قابهای طرح نقره‌ای مزین به تصاویر صنایع دستی آذربایجان شرقی در میدان شهید مدنی تبریز خبر داد.

به گزارش شهریار، سیامک آسیایی با اشاره به لزوم زیباسازی فضای عمومی شهر با استفاده از تصاویر و المانهای صنایع دستی استان، خاطرنشان کرد: تبریز به عنوان شهر اولین‌ها سهم بزرگی در توسعه صنایع مختلف به ویژه صنایع دستی اصیل در کشور دارد و استفاده از تصاویر هنری در فضای عمومی و مبلمان شهری علاوه بر زیباسازی محیطی در معرفی هر چه بیشتر آن صنایع نیز نقش مهمی خواهد داشت.

وی در این زمینه با اشاره به اینکه صنایع دستی از مهمترین ظرفیت‌های استان محسوب می‌شود، تصریح کرد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز در راستای معرفی بخشی از این ظرفیت غنی با ساخت قابهای طرح نقره‌ای که خود نیز نمادی از صنایع دستی تبریز به شمار می‌روند نسبت به تصویر سازی هنرهای دستی استان اقدام کرده است.

آسیایی همچنین با اشاره به نصب ۵ قاب تصویر جدید از صنایع استان در میدان شهید مدنی تبریز و نیز استقبال خوب شهروندان عزیز از این اقدام خوب و شایسته، ابراز امیدواری کرد با تداوم این فعالیت‌ها، و اقدامات گام‌های موثری در معرفی ظرفیت‌های خوب هنرهای دستی استان برداشته شود.