شهر کرج در روزهای پایانی سال حال و هوای تازه‌ای پیدا خواهد کرد 
شهر کرج در روزهای پایانی سال حال و هوای تازه‌ای پیدا خواهد کرد 

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، حشمت اله عزیزی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: اجرای اقدامات نوروزی به منظور ایجاد روحیه نشاط و شادابی در شهروندان و تغییر و تحول در منظر شهری، جلب مشارکت شهروندان در آراستگی شهر و ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات به شهروندان صورت گرفته است. […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

حشمت اله عزیزی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: اجرای اقدامات نوروزی به منظور ایجاد روحیه نشاط و شادابی در شهروندان و تغییر و تحول در منظر شهری، جلب مشارکت شهروندان در آراستگی شهر و ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات به شهروندان صورت گرفته است.

عزیزی ادامه داد: در این راستا مناطق ۱۰گانه شهرداری با برنامه‌ریزی دقیق اقدامات لازم جهت استقبال از بهار و ماه مبارک رمضان را در دستور  کار خود قرار داده که بصورت جهادی و شبانه روزی در حال اجرا است.

معاون خدمات شهر شهرداری کرج در مورد برنامه‌های این معاونت برای نوروز سال‌جاری و تقارن آن با ماه مبارک رمضان، گفت: امسال بعلت تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز تمام همکاران در سطح مناطق ۱۰گانه شهرداری کرج نهایت تلاش خود را خواهند کرد که شهری پاکیزه و با نشاط در خور شهروندان فهم مهیا کرده  و حال و هوای تازه‌ای به شهر در این ایام بدهند. 

این مسئول گفت: سیاست و رویکرد اصلی این است که شهرداری می‌بایست متناسب با گذر ایام و مناسبت‌های ملی و مذهبی اقدامات خاص داشته باشد و شهر را آماده کند که تا کنون نیز این تلاش انجام شده است.

منتشر شده در تاریخ ۱۷ اسفند ماه ۱۴۰۲